لرستان؛

اعزام 300 مبلغ و مبلغه به مساجد بروجرد در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: 300 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام می‎شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام جعفرپور افزود: در کنار مبلغان بومی مبلغانی نیز از حوزههای علمیه، قم، اصفهان و مشهد در ماه رمضان به این شهرستان اعزام میشوند.

وی گفت: اعزام مبلغان بومی و غیربومی اعزام شده به شهرستان بروجرد پیش از آغاز ماه رمضان به مساجد شهری و روستایی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: هدف از اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد این شهرستان بیان معارف اسلامی با استفاده از اساتید با تجربه برای روزهداران است.

جعفرپور بیان احکام را یکی از محورهای کاری مبلغان اعزامی به مساجد شهرستان بروجرد در ماه مبارک رمضان خواند و گفت: در فرصت ماه مبارک رمضان مبلغان به بیان احکام و پاسخگویی به شبهات دینی شهروندان می‌پردازند.

وی افزود: مبلغان اعزامی به مساجد این شهرستان در کنار احکام به بیان موضوعاتی نظیر سبک زندگی اسلامی، بصیرت دینی، ولایت فقیه، آسیبهای ماهواره و استفاده صحیح از فضای مجازی میپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: بر این اساس اولویت‏های کاری مبلغان در ماه مبارک رمضان عمدتا حول محورهای مذهبی، فرهنگی و بصیرتی در جریان است.

جعفرپور افزود: قرائت قرآن یکی از برنامههای همه مساجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: اعزام ، مبلغ ، لرستان ، مساجد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار