اهواز؛

اعزام 10کاروان دانشجویی به عتبات عراق

۱۰ كاروان به منظور اعزام دانشگاهيان استان خوزستان به عتبات عاليات در كشور عراق در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان در سفر به عتبات عالیات از ۱۰ خردادماه دانشگاهیان استان خوزستان تا ۲۵ ماه جاری می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک به نشانی www.labbayk.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

علیرضا میرسلیم،  با بیان اینکه ده کاروان به دانشگاهیان استان خوزستان در سفر به عتبات عالیات کشور عراق اختصاص داده شده است، ادامه داد: این سفر زیارتی هفت روزه بوده و زائران ائمه هدی در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین را زیارت می‌کنند.

میرسلیم با اشاره به اینکه کاروان‌ها از ۲۱ مردادماه تا اول مهرماه به صورت زمینی به این سفر اعزام خواهند شد، گفت: پسران مجرد، دانشجويان متأهل و دختران مجرد(به همراه یک محرم)، كاركنان و استادان می‌توانند در این سفر زیارتی ثبت‌نام کنند.همچنين اين سفر به مدت هشت روز و هفت شب به طول می‌انجامد.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان عنوان کرد: در رایزنی‌های انجام شده با بانک ملت مبلغ ده میلیون ریال به عنوان کمک هزینه سفر برای کاروان‌هایی که به صورت زمینی به عراق اعزام می‌شوند در نظر گرفته شده است. این وام با ۴ درصد کارمزد به وام گیرنده تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کاروان‌های اختصاص داده شده به استان خوزستان دارای ۴۰ نفر در هر کاروان است، ادامه داد: با تمهیدات ستاد عتبات دانشگاهیان کشور همه دانشجویان اعزام شده به این سفر معنوی در یک مکان به صورت متمرکز مستقر خواهند شد و برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده برای آنها نیز به پیش از سفر و در سفر و پس از سفر تقسیم می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار