زورآوند:هدفم ارتقای رکورد ملی در المپیک است

دونده ملی پوش کشورمان گفت:با توجه به سطح بالای شرکت کنندگان ماده 20کیلومترپیاده روی المپیک،تنها به جابجا کردن رکورد ایران در این مسابقات فکر می کنم.

حمیدرضا زورآوند در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اردوهای خود تا پیش از المپیک اظهارکرد: در حال حاضر در همدان زیر نظر مربی اختصاصی تمریناتم را دنبال می کنم تا  چند وقت دیگر عازم اردوی چین بشوم.
 
زورآوند درباره امکانات فدراسیون دو میدانی بیان کرد: خداروشکر همه چیز عالی است و هیچ کمبودی در اردوها دیده نمی‌شود.
 
وی درباره شانس  مدال آوری تأکید کرد: با توجه به سطح بالای رقابت‌های المپیک و این که برترین‌های دنیا در این رویداد شرکت می‌کنند نباید توقع مدال داشت ،اگر بتوانم رکورد ملی ایران را در  بزرگ‌ترین آوردگاه جهان ورزشی بهبود ببخشم ، برایم بسیار رضایت بخش است.
 
دونده ماده پیاده‌روی تیم ملی کشورمان درباره احتمال مدال‌آوری این رشته در المپیک ریو اظهار کرد: امیدوارم دو میدانی‌کاران در این رقابت‌ها خوب ظاهر شوند و نمایش قابل قبولی از خود بروز دهند. البته باید تأکید کنم همه چیز به روز مسابقه و شرایط  ورزشکار بستگی دارد و با توجه به نتایج درخشانی که تاکنون احسان حدادی کسب کرده است، می توان گفت تنها شانس مدال دو میدانی ایران به احسان حدادی اختصاص دارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار