زورآوند:استخدام مربیان خارجی به پیشرفت دو و میدانی کمک می کند

عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: معتقدم جذب مربیان با کیفیت خارجی توسط فدراسیون موجب می شود تا تمرینات ورزشکاران به روزتر شود.

حمیدرضا زورآوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد برگزاری اردوی تیم ملی دو و میدانی در کیش بیان کرد: اکنون نزدیک به دو هفته است که تمرینات فصل زمستان را زیر نظر مربی شروع کرده ام. از طرفی با توجه به اینکه در همدان سرما بسیار آزار دهنده است،معتقدم برگزاری مرحله نخست اردوی تیم ملی دو و میدانی در آب و هوای مطلوب کیش موجب می شود تا بدون دغدغه تمرینات استقامتی و قدرتی ام را پیگیری کنم.

وی ادامه داد: این بار با انگیزه بیشتر و با هدف کسب موفقیت، روزانه در دو نوبت صبح و عصر تمریناتم را دنبال می کنم تا با آمادگی کامل در رقابت های کاپ آسیایی ژاپن و سایر مسابقات شرکت کنم.

زورآوند درباره جذب مربیان خارجی برای ورزشکاران دو و میدانی گفت: جذب مربیان با کیفیت خارجی توسط فدراسیون برای دوندگان موجب می شود تا تمرینات ورزشکاران به روزتر شود.همچنین آشنایی این مربیان سرشناس لهستانی و اوکراینی باعث خواهد شد تا ورزشکاران با انگیزه بیشتری نسبت به گذشته تمرینات شان را پیگیری کنند.

رکورد دار دوی 10 هزار متر کشورمان درباره اینکه در اردوهای برون مرزی شرکت می کند یا خیر،تصریح کرد: برنامه یک دوره تمرینی و اردوی خارج از کشور را به سازمان تیم های ملی ارائه کرده ام و تصمیم نهایی را مسئولان باید اتخاذ کنند که آیا می توانم همراه با مربیم برای برگزاری اردو راهی خارج از کشور شوم یا که تمریناتم را در داخل کشور پیگیری کنم.

عضو تیم ملی دو و میدانی در پاسخ به این سوال که تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در چه رقابت هایی به میدان خواهد رفت،گفت: طبق برنامه های ریزی انجام شده قرار است تا پیش از آغاز رقابت های هندوستان(قهرمانی آسیا) در مسابقات کاپ آسیایی که در اواخر سال جاری و به میزبانی کشور ژاپن برگزار می شود،شرکت کنم.

وی در مورد هدفش از شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده اظهار داشت: می‌دانم که مسیر سختی در پیش دارم اما غیرممکن نیست. برای رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا سختی‌های زیادی را باید تحمل کرد و تمام تلاشم را نیز در این راه انجام می‌دهم. هم‌اکنون در آرامش تمرین می‌کنم و امیدوارم با ثبت یک نتیجه خوب در هندوستان باعث شادی و سربلندی مردم کشورم شوم.اطمینان دارم رقابت با بزرگان آسیا به تجربه من اضافه خواهد کرد و در مسیر پیشرفت یکی از عوامل تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم تا زمان حضور در قهرمانی جهان 2017(لندن) همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانم با آمادگی هر چه تمام تر به مصاف بهترین های جهان بروم.در پایان با یک نتیجه خوب مزد زحماتم را بگیرم.

زورآوند در پایان در خصوص مهم ترین رقیبانش در مسابقات قهرمانی جهان لندن خاطر نشان کرد: باید بگویم جدی ترین رقیبان من ورزشکارانی از کشورهای روسیه،چین،کنیا،اتیوپی و چند دونده دیگر هستند.از طرفی این ورزشکاران جزو عنوان داران مسابقات جهانی و المپیک محسوب می شوند،کار سختی را در پیش خواهم داشت که امیدوارم با دعای مردم کشورمان بتوانم در این رقابت ها مفید باشم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار