زورآوند: عملکردم در لیگ دو و میدانی رضایت بخش بود

عضو تیم نفت تهران گفت:عملکردم درمرحله نهایی لیگ دو و میدانی رضایت بخش بود، به طوری که با سعی و تلاش فراوان توانستم رکورد دوی 10 هزار متر مردان ایران را به میزان 35 ثانیه بهبود ببخشم.

زورآوند: عملکردم در لیگ دو و میدانی رضایت بخش بودحمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سطح مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام ملی پوشان در این رقابت ها حضور داشتند، سطح مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود.

وی درباره عملکردش در این مسابقات گفت: عملکردم در این مسابقات رضایت بخش بود، به طوری که توانستم در این رقابت ها با سعی و تلاش فراوان رکورد دوی 10 هزار متر مردان ایران را به میزان 35 ثانیه بهبود ببخشم.

عضو تیم نفت تهران درخصوص برنامه های آتی خود افزود: با توجه به سختی هایی که در این یک سال اخیر متحمل شده ام قصد دارم، چند روزی را استراحت کنم و بعد از آن از اوخر مهر ماه دوباره با قدرت تمریناتم را دوباره آغاز کنم تا بتوانم در آینده نتایج خوبی را برای کشورمان در میادین بین المللی کسب کنم.

دونده 20 کیلومتر پیاده روی کشورمان در پایان در مورد اردوهای خود بیان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست اما با توجه به اینکه مسابقات مهم قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در سال آینده در پیش است سعی دارم با یک برنامه ریزی مطلوب اردوهای خوبی را دنبال کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار