زور آوند:حضورم در مسابقات کشورهای اسلامی بستگی به نظر فدراسیون دارد

عضو تیم ملی دو و میدانی گفت:حضورم در مسابقات کشورهای اسلامی بستگی به نظر فدراسیون دارد که آیا من را به این رقابت ها اعزام کند یا خیر.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت فعلی خودش بیان کرد:در حال حاضر در استان همدان بدون مربی اختصاصی مشغول انجام تمریناتم هستم و طبق برنامه ریزی قرار است 29 بهمن در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم و پس از این مسابقات سعی دارم با آمادگی مطلوب تمریناتم را برای حضوری موفق در رقابت های قهرمانی آسیا که در ژاپن برگزار می شود، پیگیری کنم. 
 
وی درباره مسابقات پیش رو در سال آینده گفت: در سال 96 چند رقابت مهم از جمله مسابقه کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان لندن در پیش است و امیدوارم مسئولان فدراسیون امکانات لازم را در اختیار من قرار بدهند تا بتوانم همانند المپیک نمایش قابل قبولی را ارائه دهم.

رکورددار دوی 20 کیلومتر کشورمان در ادامه تصریح کرد: البته حضورم در مسابقات کشورهای اسلامی بستگی به نظر فدراسیون دارد که آیا من را به این رقابت ها اعزام کند یا خیر.
 
زور آوند درمورد حضور در اردوهای تیم ملی دو و میدانی گفت: متاسفانه به دلیل مشغله کاری از حضور در مرحله سوم اردوی تیم ملی باز ماندم. البته باید بگویم من این موضوع را قبلا به مسئولان فدراسیون اطلاع داده بودم.
 
عضو تیم ملی دو و میدانی در پایان خاطر نشان کرد: از زمان آغاز مرحله جدید اردوهاي تیم ملی بی اطلاع هستم و در حال حاضر هم شرایط سخت تمرینی را در همدان پشت سر می گذارم.امیدوارم مسئولان فدراسیون با فراهم کردن امکانات لازم زمینه موفقیت ملی پوشان را در میادین بین المللی مهیا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار