2 شهربازی کرمانشاه پلمب می‌شوند

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: فردا، دوشنبه(17 خردادماه) دو شهربازی "فانفار" و شهربازی اصلی شهر کرمانشاه (شهربازی پل ولایت) پلمب می‌شوند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمودرضا نیازی با اشاره به وجود 13 شهربازی در سطح استان، اظهار کرد: از این تعداد یازده شهربازی موفق به دریافت تاییدیه استاندارد شدند.

وی اظهار کرد: تنها 2 شهربازی "فان فار" و شهربازی اصلی شهر کرمانشاه برای دریافت تاییدیه خود اقدام نکردند که درهمین راستا چنانچه تا پایان وقت امروز بهره‌برداران این دو شهربازی برای دریافت تایید استاندارد وسایل بازی خود اقدام نکنند این دو مکان فردا پلمب می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی شهربازی پل ولایت کرمانشاه از چندماه پیش، گفت: این شهربازی مجددا فردا از سوی اداره کل استاندارد پلمب شده و تا زمان گرفتن تایید استاندارد پلمب آن باز نخواهد شد. با دریافت تاییدیه استاندارد نیز این تاییدیه برای هر وسیله بازی باید کنار آن نصب شده و در معرض دید عموم قرار گیرد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جان و سلامت مردم همواره در اولویت است، گفت: در همین راستا ما با حساسیت و جدیت خاصی بحث استاندارد وسایل بازی را دنبال می‌کنیم و در این زمینه هیچ اغماضی نخواهیم داشت. در گام بعدی بحث تایید استاندارد وسایل بازی در پارک‌ها و مکان‌های تفریحی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت و از شهرداری‌های استان خواسته‌ایم تا در همین راستا لیست وسایل بازی خود را به اداره کل استاندارد تحویل دهند.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.