اهواز،

آغاز پخش روزانه جمع‌خوانی قرآن از سیمای خوزستان

مراسم جزءخوانی و جمع‌خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان از شهرهای استان خوزستان پخش خود را به صورت زنده از فردا ۱۸ خردادماه در سيمای مركز خوزستان آغاز می‌كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی دغاغله، مشاور امور قرآنی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار کرد: مراسم جزءخوانی و جمع‌خوانی قرآن کریم برای دومین سال متوالی در شهرهای استان خوزستان برگزار و از سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های قرآنی همه شهرهای استان و بنا بر درخواست هم‌استانی‌ها مبنی بر برگزاری این محافل قرآنی در شهرشان این مراسم به صورت روزانه به میزبانی شهرهای خوزستان برگزار می‌شود، افزود: به همین منظور شهرهای استان خوزستان که مقرر شده میزبانی محافل قرآنی را بر عهده داشته باشند به همراه قاریان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه تلاوت یک جزء از قرآن کریم در هر روز به میزبانی یکی از شهرستان‌های استان صورت می‌گیرد، گفت: هر شهرستان در هر روز میزبان سه قاری مطرح از استان خوزستان است که البته در برخی از شهرستان‌ها قاریان موفق بومی به قرائت خواهند پرداخت.
دغاغله بیان کرد: بر این اساس مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم و پخش آن از سه‌شنبه ۱۸ خردادماه برابر با یکم ماه مبارک رمضان به میزبانی شهر بهبهان آغاز می‌شود.

مشاور امور قرآنی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان افزود: در محفل جمع‌خوانی قرآن کریم شهرستان بهبهان رضا علیزاده، ماجد نصری و باقر سواری به قرائت قرآن کریم خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: این قاریان از سوی شورای عالی قرآن کریم تأیید شده و می‌توانند در محافل قرآنی متناسب با پخش تلویزیونی به عنوان قاری حضور داشته باشند.

يادآور می‌شود، مراسم جمع خوانی قرآن كريم هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به صورت زنده از سيمای مركز خوزستان پخش خواهد شد.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.