اهواز؛

لزوم اعتماد مربیان به بازیکنان خوزستانی

به قول همه فولادی ها من شناسنامه فولاد نوین بودم و بازی های بسیار درخشانی را در آن برهه زمانی از خود نشان دادم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد نوین گفت: مسئولان و مربیان باید به بازیکنان خوزستانی اعتماد کنند تا این بازیکنان مجبور نشوند در خارج از استان توپ بزنند.

رضا مرادی اظهار کرد: من تا آخر مردادماه امسال مشغول نظام وظیفه هستم اما در تلاشم تا آنجا که ممکن است با توافق از باشگاه فجر شهید سپاسی جدا شوم.

وی افزود: باشگاه فجر به دنبال ادامه فعالیتم با باشگاه است. البته فجر سپاسی باشگاه بزرگی است و در صورتی که شرایط ادامه کارم را بپذیرند حتما به فعالیت با آنها ادامه خواهیم داد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد نوین و بازیکن فعلی فجر سپاسی شیراز تصریح کرد: اگر هم توافق میسر نشد مجبورم تا نیم فصل با فجر بمانم.

مرادی گفت: من سابقه هشت ساله فعالیت با تیم فولاد را دارم و دو سال با کاپیتانی من این تیم از لیگ دو به لیگ برتر صعود داشت. به قول همه فولادی ها من شناسنامه فولاد نوین بودم و بازی های بسیار درخشانی را در آن برهه زمانی از خود نشان دادم.

وی اضافه کرد: ولی مسئولان و مربیان باید به بازیکنان خوزستانی اعتماد کنند و نگذارند امثال من بیرون از استان توپ بزنند. هیچگاه اهل گلایه و انتقاد نبوده ام اما کارنامه افراد معرف شایستگی آنهاست.

کاپیتان سابق تیم فوتبال فولاد نوین در پایان، انتخاب نعیم سعداوی به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان را تبریک گفت و برای وی و تیمش آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.