کیان‌پور در نطق پیش از دستور:

رکود اقتصادی سبب نگرانی مردم ازنا شده است

نماینده مردم ازنا گفت: رکود اقتصادی و گرانی بالای 35 درصد سبب نگرانی مردم ازنا شده است.

رکود اقتصادی و گرانی بالای 35 درصد سبب نگرانی مردم  استان ازنا شده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیان‌پور نماینده مردم درود و ازنا در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مدیریت متخصص و متعهد در حوزه‌های اقتصادی یکی از الزاماتی است که باید بررسی دقیقی به عمل آید.

وی ادامه داد: آنچه نمایندگان دریافته‌اند این است که مدیریت‌ها در استان در اکثر حوزه‌ها بخصوص حوزه‌های اقتصادی با نگاه سیاسی انتخاب شوند و مدیران ضعیف و ناکارآمد صرفا در جهت تامین نظرات یک جریان خاص در استان مستقر گردند.

نماینده مردم ازنا با اشاره به مسائل اقتصادی و صنعتی حوزه انتخابیه متبوعش گفت: رکود اقتصادی و گرانی بالای 35 درصد سبب نگرانی مردم این استان گردیده است.

کیان‌پور افزود: پروژه‌های نیمه تمام و مهاجرت جوانان و نیروی کار فعال از این شهر باعث کاهش رشد چشمگیر نرخ رشد جمعیت شده و سبب روی آوردن به شغل‌های نامناسب و کاذب در حاشیه کلان شهرها گردیده که این موضوع را می طلبد که دولت در جهت کاهش مشکلات تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ نماید.

وی  با اشاره به پروژه های ناتمام ازنا تصریح کرد: تمامی این پروژها در اندرخم یک کوچه هستند و مردم این منطقه چشم به کمک قاطع دولت دارند تا اشتغال بهتری ایجاد شود.

نماینده مردم ازنا گفت: مسائل بهداشتی و خدماتی این بخش از استان به هیچ وجه در شان مردم فرهیخته این شهر نیست، لذا تقاضای تدبیر ویزه‌ای هستیم تا امید به این شهر بازگردد.

کیان‌پور اظهار کرد: شهر درود شهر شماره یک صنعتی این استان بوده اما در حال حاضر هیچ کاری در آن دیده نمی‌شود و تنها یک هزار نفر در آن مشغول به کارند.

وی ادامه داد: از وزیر نیرو تقاضامندیم جهت تهیه آب شرب این استان دستور مساعد فرمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کیان پور ، مجلس ، ازنا ، معیشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار