بازدید اتاق بازرگانی فرانسه از سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی

قائم مقام و رییس امور بین الملل سازمان پژوهش های علمی صنعتی گفت: این بازدید با هدف ارتقای روابط علمی و همکاری های مطالعاتی صورت گرفت.

 محمود مولی نژاد قائم مقام و رییس در امور بین الملل سازمان پژوهش های علمی صنعتی  در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستاورد های بازدید هیئت 6 نفره از اتاق بازرگانی و صنایع فرانسه اظهار داشت: این بازدید با هدف ارتقای روابط علمی و انجام تحقیقات گسترده‌تر در حوزه های مختلف به ریاست Luc DOUBLET ، رییس بین‌الملل این اتاق انجام شد.

 وی ادامه داد: در این نشست پیرامون همکاری‌های علمی و فناوري فیمابین انجام و دستاوردهای علمي و فناوري سازمان پژوهشهاي علمي و صنعتي ايران معرفی شد.

قائم مقام و رییس امور بین الملل سازمان پژوهش های علمی صنعتی در خصوص همکاری‌های تنگاتنگ اتاق بازرگانی و صنایع فرانسه با فعالان اقتصادی گفت: اتاق بازرگانی و صنایع فرانسه با اتحادیه اروپا در زمینه حمایت و توسعه تکنولوژی و کاربرد آن در شرکت‌ها و انجام طرح های تحقیقاتی همکاری وسیعی دارد.

مولی نژاد یاد آورشد: اتاق بازرگانی فرانسه برای شرکت‌های فرانسوی کمک‌های مالی اخذ و آن‌ها را براي پروژه‌های جدید تحقیقی پژوهشی همراهی می‌كند.

وی در پایان عنوان کرد: سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به عنوان نهاد هماهنگ‌کننده (NCP) است و با کمیسیون اروپا در مورد موضوعاتی چون تکنولوژی و نوآوری همکاری می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار