تقویت دیپلماسی علمی در دستور کار دانشگاه علمی کاربردی/افزایش 15 کد رشته محل در مهر 95

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:با توجه به نیازشغلی مناطق استانی در مهر ماه سال جاری 15 کد رشته محل این دانشگاه مجوز جذب دانشجو گرفت .

محمد اخباری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تغییر رشته های این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی تقاضا محور است و به همه مراکز آن در سطح استان ها یک بار مجوز جذب دانشجو با توجه به نیاز بازار اعطا شده است .
 
وی ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی در هر منطقه و با توجه به مقتضیات بومی و اجتماعی هر شهر با برطرف شدن نیاز آن منطقه به رشته ایجاد شده آن کد رشته محل از مرکز مربوطه حذف و مجوز جذب دانشجو سلب می شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی در خصوص اضافه شدن 15 کد رشته محل در سال 94 گفت: در ترم بهمن این دانشگاه 700 رشته در قالب 15 کد رشته بر اساس نیاز شغلی مناطق در سطح استان افزوده شده  تا مسئولیت خطیر مهارت محوری اش در سراسر مراکز استانی انجام دهد.

اخباری تاکید کرد: در جهت بین المللی شدن دانشگاه علمی کاربردی و ایجاد یک دیپلماسی علمی از دانشگاه های علمی کاربردی آلمان بازدید می شود تا مطابق متد روز دنیا آموزش های لازم صورت بگیرد.

وی یاد آور شد: سفر به آلمان با هدف امضای تفاهم نامه در زمینه تبادل استاد و دانشجو و انتقال تکنولوی به کشور صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار