اصفهان؛

ضیافت الهی در بقاع متبرکه اصفهان

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بقاع متبرکه شهر اصفهان با اجرا برنامه های گوناگون میزبان اقشار مختلف جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک اصفهان گفت: با مقارن شدن ماه مبارک رمضان با ایام تابستان، طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی به صورت ویژه در جوار 24 بقعه متبرکه ناحیه یک اصفهان برگزار می شود که هدف از اجرای این طرح ها ایجاد فضای مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی-مذهبی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور با اشاره به اعزام مبلغان دینی در جوار بقاع متبرکه بیان کرد: برنامه های ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان شامل جزء خوانی قرآن کریم، کلاس های تفسیر قرآن کریم، برگزاری دوره های حلقه صالحین، پاسخگویی به مسائل شرعی و برگزاری مراسم شب های لیلی قدر می باشد.

وی در ادامه افزود: برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی و ورزشی در قالب طرح نشاط معنوی با برنامه از جمله دوره های حفظ قرآن کریم، برپایی کلاس های آموزشی کامپیوتر، زبان خارجه، ریاضی(ویژه دانش آموزان)، خوشنویسی و نقاشی برای برادران و دوره های هنری مانند گل سازی، گلدوزی، خیاطی برای خواهران در طول تابستان در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک در پایان این دوره تمام افرادی که در این دوره ها شرکت کرده اند به اردوی سیاحتی و زیارتی یک روزه اعزام می شوند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.