همدان؛

فروش خودرو بدون مجوز وزارت صنعت – معدن و تجارت ممنوع

رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور گفت: عرضه کنندگان خودرو نمی توانند بدون مجوز وزارت صنعت - معدن وتجارت خودرو بفروشند.

فروش خودرو بدون مجوز وزارت صنعت – معدن و تجارت ممنوعبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛

سید محمود نوابی در دومین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان همدان به میزبانی شهرستان تویسرکان گفت: اگر تاخیری در تحویل خودرو صورت گرفت باید خودروساز جریمه تاخیر خودرو را به مشتری پرداخت کند.

وی تصریح کرد: اگر خودرو ساز نتوانست در موعد مقررخودرو را تحویل دهد و یا خودرو دچار مشکل و یا افت قیمت پیدا کرد مشتری می تواند خودر را بازپس دهد.

معاون وزیر صنعت - معدن و تجارت گفت: به ازای تاخیر تحویل خودرو از سوی خودرو ساز در خودروهای سبک شخصی باید خودروساز یک ده هزارم قیمت خودرو ،در خودروهای سبک عمومی یک هزارم و در خودروهای سنگین یک هزارم به اضافه یک ده هزارم قیمت خودروخسارت به مشتری پرداخت کند .

سید محمود نوابی  با اشاره به برگزاری 15 همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کشور افزود: باید از بنگاههای تولیدی که درعرصه تولید و اشتغال فعالیت می کنند قدردانی شود.

 وی حمایت از سرمایه گذاران عرصه تولید و اشتغال را عامل مهمی در رونق اقتصادی کشور بیان کرد وگفت: اولویت امسال سازمان حمایت از مصرف کنندگان برخورد جدی با قاچاق کالا در سطح عرضه به ویژه در قاچاق گوشی تلفن همراه، برندهای پوشاک تقلبی ودخانیات است.

دومین همایش حمایت از مصرف کنندگان استان همدان با هدف ارائه راهکارهای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به منظور رشد اقتصادی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار