همدان؛

همدانی ها پنج سهمیه المپیک دارند

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در حال حاضر پنج سهمیه برای اعزام به المپیک 2016 ریو برزیل داریم.

همدانی ها پنج سهمیه المپیک دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رسول منعم اظهار کرد: مه لقا جام بزرگ در رشته تیراندازی، آرمین تشکری در والیبال و حمید زورآوند در پیاده روی سه ورزشکار اعزامی از همدان به المپیک ریو برزیل هستند.

وی اضافه کرد: همچنین سکینه خدابنده لو مربی تیم ملی تیراندازی و سیدعادل برقعی داور بین المللی تنیس هر دو از همدان جزو سهمیه کاروان ورزش کشورمان به بازی های المپیک 2016 ریو هستند.

منعم بیان کرد: در پارالمپیک نیز حمید اسلامی در دو ومیدانی و زهرا نجاتی عارف در والیبال نشسته بانوان دو سهمیه استان همدان محسوب می شوند.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای میثم مصطفی جوکار گفت: باوجود رایزنی های صورت گرفته، این کشتی گیر آزادکار در فهرست اعزامی ها قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه تمامی ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی همدان از حمایت مالی ماهیانه برخوردار بوده اند، گفت: این روند حمایتی تا اعزام آنها به مسابقات المپیک ادامه خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: بهترین امکانات ورزشی نیز به صورت رایگان در اختیار این ورزشکاران قرار گرفته است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن عازم مسابقات المپیک و پارالمپیک شوند.

وی افزود: همچنین هیات های ورزشی المپیکی استان همدان از حمایت ویژه برخوردار هستند تا انگیزه ای برای ارتقا سطح کیفی سایر ورزش ها برای دستیابی به بهترین جایگاه قهرمانی و حرفه ای شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.