تبریز؛

معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان بستان آباد

فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان بستان آباد معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این مراسم که با حضور خانواده معظم شهداء و ایثارگران و بسیجیان و مسوولان شهرستانی برگزار شد،جانشین سپاه عاشورا ضمن اشاره به شخصیت برجسته حضرت امام (ره) تیز بینی و آینده نگری امام امت (ره) را بی نظیر دانست و گفت: شاید روزی که امام (ره) نامه معروف را به گورباچف نوشتند کسی گمان نمی کرد که  پیش بینی امام (ره)  در رابطه با فروپاشی شوروی به وقوع بپیوندد اما چیزی را که ایشان در خشت خام می دیدند ما در آینه صاف و زلال نمی دیدیم.

سرهنگ دکتر قادری افزود: یکی از آینده نگری های مهم و اثرگذار امام امت(ره) تشکیل سپاه پاسداران بود که با وجود حفظ ارتش و عدم انحلال آن دستور تشکیل سپاه را صادرکردند.

وی ادامه داد: تشکیل سپاه با توجه به نوع نگاهی که امام (ره) به سپاه داشتند برکات فراوانی را در عرصه های مختلف به همراه داشت

وی گفت:امروز سپاه به یک نیروی منطقه ای و فراملی تبدیل شده است که امنیت و جایگاه سیاسی امروز نظام مقدس اسلامی حاصل تلاش های شبانه روزی پاسداران است.

دراین آیین سرهنگ دوم پاسدارحسین محمدی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان بستان آباد معرفی و از خدمات سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم اشتریه تجلیل بعمل آمد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.