سمنان؛

جان باختن ۲ کودک بر اثر آتش سوزی خودرو

یک دستگاه وانت به دلیل شکستگی پلوس سمت راست و آسیب دیدگی بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی در برخورد با آسفالت منفجر می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از سوختن دو کودک پنج و سه ساله در حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان-سرخه استان سمنان خبر داد.
 سرهنگ محمد جهانی ضمن تائید حادثه سوختن دو کودک در خودروی وانت، بیان داشت: این حادثه حوالی بامداد دوشنبه در کیلومتر ۴۹ محور آرادان - سرخه رخ داد و طی آن یک دستگاه وانت آریسان مدل ۹۴ به دلیل شکستگی پلوس سمت راست و آسیب دیدگی بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی در برخورد با آسفالت منفجر می شود.
وی افزود: دلیل انفجار نقص فنی خودرو است چرا که بریدگی پلوس باعث می شود تا خودرو ۴۰متر بر روی آسفالت کشیده شود و جرقه های اصطحکاک ناشی از آن باک خودرو را چار حریق و سپس آتش سوزی شدید می کند.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که وانت مذکور پس از تولید توسط خریدار مسقف شده بود، افزود: این حادثه در حالی رخ می‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر پنج ساله و دختر سه ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند.
جهانی تصریح کرد: متاسفانه شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمی‌شوند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده، زنده می‌سوزند.
وی با اشاره به این که تیمی از کارشناسان پلیس‌راه سمنان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند، خاطرنشان کرد: بزودی با نهایی شدن گزارش کارشناسان پلیس‌راه استان مراتب برای طی مراحل قانونی به مراجع انتظامی و قضایی اعلام می‌شود.
انتهای پیام/ع
برچسب ها: حادثه ، تصادف ، کشته ، سمنان ، گرمسار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
باسلام
هموطنان گرامی چنانچه خودبه طراحی وانت آریسان نظری بیاندازند متوجه خواهند شد که اگربنا به دلایلی اکسل این ماشین که در خودروهای باربری سبک جزو یکی مهمترین قسمت های خودرو میباشد اشکالی بروزنماید ویا از جای خود خارج شوند باک بنزین و لوله های مرتبطه که جزو قطعات ایمنی هستند اولین قطعاتی هستندکه با سطح جاده احتمال برخورد و نشت بنزین و آتش سوزی دارند .