سمنان؛

تصادف پژو 405 در سمنان و پنج مصدوم + عکس

سواری پژو 405 به علت ناتوانی راننده در عدم کنترل خودرو بعد از منحرف شدن از خیابان با درخت کنار بلوار برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ در پی تماس شهروندی با سامانه 125 در ساعت 16:11 دیروز مبنی بر تصادف خودروی پژو 405 ، ستاد فرماندهی آتش نشان مامورین ایستگاه شماره 1 را به همراه 1 خودرو و 3 نفر آتش نشان به محل حادثه واقع در بلوار 17 شهریور روبروی دادگستری اعزام کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی سمنان گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد سوار پژو 405 به علت ناتوانی راننده در عدم کنترل خودرو بعد از منحرف شدن از خیابان با درخت کنار بلوار برخورد کرده و به داخل پیاده رو منحرف می شود که این عمل مصدومیت شدید سرنشینان خودرو را به همراه دارد که آتش نشانان با سرعت عمل خود با قطع سرباطری خودرو و امن کردن محل حادثه از احتمال آتش سوز خودرو جلوگیری کردند.

آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور یاد آور شد : این حادثه 5 مصدوم داشته که دو نفر از مصدمان این حادثه کودک بودند که همگی با هماهنگی عوامل اورژانس به بیمارستان کوثر انتقال یافتند.

اسمعیل پور به رانندگان توصیه کرد: درهنگام رانندگی درجاده ها و خیابانها سرعت مطمئنه وفاصله مجازباخودروی جلویی رارعایت کنند تا از بروز حوادث اینچنینی جلوگیری شود.

تصادف پژو 405 در بلوار 17 شهریور و به جای گذاشتن 5 مصدوم

تصادف پژو 405 در بلوار 17 شهریور و به جای گذاشتن 5 مصدوم


تصادف پژو 405 در بلوار 17 شهریور و به جای گذاشتن 5 مصدوم

انتهای پیام/ع
برچسب ها: تصادف ، پژو ، مصدوم ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.