شیراز؛

وکیل قلابی بالاخره در دام پلیس گرفتار شد

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یك كلاهبردار كه با وعده گشایش در پرونده های قضایی اقدام به اخاذی از شهروندان می كرد، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: در پی ارسال یك فقره پرونده از مراجع قضایی مبنی بر اینكه فردی در پوشش وكیل اقدام به كلاهبرداری می كند، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده مشخص شد، این فرد كلاهبردار محلی را واقع در یكی از خیابان های مركزی شهر شیراز به عنوان دفتر كار خود انتخاب و با چاپ كارت خود را به عنوان وكیل معرفی كرده و اقدام به كلاهبرداری از كسانی كه دارای پرونده قضایی هستند می كند. 

رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار كرد: با هماهنگی مقام قضایی این فرد كلاهبردار دستگیر و در تحقیقات ضمن اقرار به جرم خود اظهار كرد؛ با جلب اعتماد افراد كه به اتهاماتی دستگیر شده بودند وكالت آنها را می گرفته و بعد از دریافت پول از خانواده آنها دیگر كاری برایشان انجام نمی داده و خانواده آنها را تهدید می كرده كه در صورتی كه شكایتی از او انجام دهند مدت زندانی شخص موكل دو برابر می شود. 

سرهنگ حیدری افزود: در این خصوص تعداد ۴ نفر از شكات شناسایی و پس از تكمیل تحقیقات، متهم به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با صدور قرار قانونی، روانه زندان شد. 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: زندان ، پایان ، وکیل ، قلابی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار