شیراز؛

آرایشگران علیه بیماری هپاتیت واکسینه می‌شوند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: 250 نفر از آرایشگران جهرم علیه بیماری هپاتیت واکسینه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر كرامت‌الله رحمانیان گفت: با توجه به اینكه آرایشگران از گروه‌های پرخطر در زمینه بیماری هپاتیت هستند، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی جهرم نسبت به واكسینه کردن آنها اقدام کرده است.
وی افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته، واكسیناسیون آرایشگران در مراكز روستایی توسط خانه های بهداشت و در شهر نیز توسط پایگاه درمانی پاد واقع در بلوار آزادگان جنب قدمگاه انجام و كارت واكسن برای آنها صادر می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: آرایشگران باید برای دریافت نوبت نخست واكسن با در دست داشتن كارت تندرستی و كارت واكسن قبلی روزهای زوج حداكثر تا تاریخ 31 تیر به پایگاه پاد مراجعه کنند.
دكتر رحمانیان با بیان اینکه نوبت دوم و سوم این طرح نیز بر اساس برنامه زمان بندی شده و در موعد مقرر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود افزون بر ۲۵۰ نفر از آرایشگران سطح شهرستان جهرم علیه بیماری هپاتیت واكسینه شوند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم عنوان كرد: این طرح با همكاری گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها و گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار