اهواز؛

آغاز به کار دومین جشنواره نوجوان خوارزمی در خوزستان

معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش استان خوزستان گفت: دومین مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور 680 دانش آموز از خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمشید کمایی بیان کرد: دومین دوره مسابقات جشنواره خوارزمی استان خوزستان با حضور 680 دانش آموز راه یافته به مرحله استانی تا 18 خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: این مسابقات با هدف ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف خلاقانه مسائل،فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان،کیفیت بخشی به فرآیند یادگیری،کاربردی کردن دانش و ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و موقعیت های زندگی و تنوع بخشی به محیط های یادگیری در حال انجام است.

کمایی اظهار داشت: این جشنواره در 6 محور پژوهش، دست سازه ها، زبان و ادبیات فارسی، مسابقات آزمایشگاهی، زبان و کارآفرینی برگزار می گردد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در هر محور یک نفر از استان به عنوان نفر برگزیده به مرحله کشوری که در نیمه دوم مرداد ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام خواهند شد.

جمشید کمایی بیان داشت: این مسابقات در سال گذشته با مشارکت 29 درصدی دانش آموزان خوزستانی در سطح استان برگزار شد و امسال دانش آموزان خوزستان در این جشنواره مشارکت 67 درصدی داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.