نسخه الکترونیکی کتاب برگزیدگان بین‌المللی دانشگاه تهران منتشر شد

معاون بین الملل دانشگاه تهران از انتشار نسخه الکترونیکی کتاب برگزیدگان دانشگاه تهران خبر داد.

محمد باقر قهرمانی معاون بین الملل دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نسخه الکترونیکی کتاب برگزیدگان بین‌المللی دانشگاه تهران با هدف معرفی برترین‌های بین‌المللی دانشگاه تهران در گرایش‌های(فنی، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی، علوم انسانی، علوم رفتاری و اجتماعی، هنر و معماری) که در راستای سند بین‌المللی دانشگاه تهران نقش مؤثری داشته‌اند، منتشر شده است.
  
وی افزود:همه ساله در روز بین الملل دانشگاه از اساتید و دانشجویان بین الملل دانشگاه که در زمینه گسترش فعالیت های بین المللی دانشگاه عملکرد داشته اند در این روز قدر دانی بعمل می‌آید.

معاون بین الملل دانشگاه تهران با توجه به ششمین دوره این جشنواره افزود:در این جشنواره موضوعات مختلفی نظیر اقوام بین الملل ،قوم های بین الملل که شامل سنت و آداب و رسوم و غیره...که در نمایشگاه باحضور اقوام بین المللی و سفارت خانه های مربوطه دانشجویان بین المللی  در دانشگاه تهران برگزار می شود.

وی در پایان یادآورشد: در این جشنواره از برگزیدگان بین الملل ،محققان و مولفان که در زمینه تولیدات  کاربردی و ارتباطات بین المللی که دارای فعالیت های بین المللی بودند قدرانی شد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار