اصفهان؛

رمضان "آشتی با خدای مهربان" را در هلال بن علی(ع) ببینید

نسخه الکترونیکی مجموعه نمایشگاهی "آشتی با خدای مهربان" در پایگاه اینترنتی آستان مقدس هلال بن علی(ع) آران و بیدگل منتشر شد.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس هلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با
خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این مجموعه ویژه ماه مبارک رمضان شامل 16 تابلو با مضامین اخلاقی و عرفانی منتشر شد.
محمدنساج افزود: گناه، دلنوشته با خداوند متعال، فلسفه خلقت، بندگی در درگاه معبود، مرگ و قیامت، عزت و بزرگی خداوند، ایمان به خداوند، وسوسه های شیطانی، برآوردن حاجات، توبه، نا امیدی، مهربانی خداوند و اشاره به آیات و احادیث از جمله موضوعات مضامین اخلاقی و عرفانی این  نسخه الکترونیکی مجموعه نمایشگاهی است.
وی افزود:علاقه مندان برای دریافت این مجموعه نمایشگاهی می توانند به تارنمای پایگاه اطلاع رسانی هلال به نشانی www.helal.ir مراجعه کنند.
مدیر روابط عمومی آستان مقدس هلال بن علی(ع) در پایان از قرائت دعای ابوحمزه ثمالی همراه با شرح و تفسير دعا در طول ماه مبارك رمضان در این آستان را خبرداد و گفت:اين آیین هر شب از ساعت ۲۳ با مناجات خوانی ذاكرين افتخاری حرم مطهر و با حضور زائران و مجاوران در شبستان آيت الله عاملی حرم حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار می‌شود.
آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان در 100 کیلومتری شهر مقدس قم و 6 کیلومتری دارالمومنین کاشان واقع شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.