عابدینی: منصوریان و هدایتی حرفه ای تر از این هستند که در اردوی تیم ملی یارگیری کنند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دفاع از هدایتی و منصوریان در خصوص شایعات روزهای اخیر پرداخت.

عابدینی: منصوریان و هدایتی حرفه ای تر از این هستند که در اردوی تیم ملی یارگیری کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر عابدینی در حاشیه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از وزارت ورزش تقاضا داریم همانطور که از ما انتظار کار تخصصی دارد، به مجمع فدراسیون هم احترام بگذارد. وقتی در مجمع رای گیری انجام می شود و رئیس فدراسیون انتخاب می شود، باید به خاطر فوتبال، به رئیس فدراسیون کمک کنند.

به طور حتم ثبات مدیریت باعث رشد و قهرمانی می شود. مثل والیبال ما که با تغییر 3 مربی بزرگ جهانی هیچ خللی را در روند کاری خود حس نکرد. امیدوارم جلوی همه عواملی که باعث برهم ریختن آرامش فوتبال کشور می شوند، گرفته شود.

عابدینی در خصوص حواشی نقل و انتقالات و حضور منصوریان و هدایتی در اردوی تیم ملی افزود: درباره حسین هدایتی بنده کاملا در جریان موضوع هستم و خودم از او خواستم در جمع ملی پوشان حضور یابد. وقتی که کی روش می گوید کشتی تیم ملی در حال غرق شدن است، یعنی با نهایت ناامیدی در حال فرستادن سیگنال برای ماست برای همین من از هدایتی خواستم که به کی روش امیدواری بدهد. او یک بار دیگر هم در آستانه سفر به استرالیا، مبلغ قابل توجهی به فدراسیون قرض داد و تیم ملی را شارژ مالی کرد.بنابراین کارلوس کی روش کاملا متوجه شده که او حرفش حرف است و به قول های کلانی که می دهد عمل می کند. کاش بودید و دیروز از برخورد گرم و صمیمی کارلوس کی روش با هدایتی فیلم می گرفتید.

در خصوص منصوریان هم همه شما می دانید که از لحاظ علمی مرید کی روش است و کار او را بسیار قبول دارد. به نظر من علی منصوریان حرفه ای تر از این حرف هاست که از چنین روش هایی برای نقل و انتقالات تیمش استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد آیین نامه نقل و انتقالات هم گفت: انشاالله آیین نامه نهایی توسط یک تیم متخصص تدوین می شود و ما پیش نویس آن را فردا روی سایت قرار می دهیم تا به امید خدا همه مشکلات برطرف شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار