ارومیه؛

مراسم غبار روبی نمازخانه های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان

در اولین روز از ماه مبارک رمضان مراسم غبار روبی نمازخانه های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر اساس سنت هر ساله و همزمان با هفته غبار روبی مساجد و با حضور جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و مشارکت کارکنان سازمان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولی زاده جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان، پیرامون اجرای برنامه مذکور گفت: طبق آیات و روایات رعایت نظافت و پاکی از نماد و نشانه های مسلمانی است و همانگونه که به نظافت شخصی، محل زندگی و کار خود توجه داریم، بایستی به مساجد و نمازخانه ها نیز که به نوعی خانه خدا می باشند ، بیشتر توجه کنیم .

وی با اشاره به سفره بی منت و گسترده خداوند بویژه در ماه مبارک رمضان افزود: ماه مهمانی خدا در پیش است و بندگان خدا در این ماه از سفره بی‌کران الهی بهره می‌برند و خداوند در این ماه از سفره گسترده خود بی‌منت تر از قبل همه مخلوقاتش را بهره‌مند می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان خاطر نشان کرد: غبار روبی مساجد بهانه‌ای برای استقبال از با فضیلت‌ترین ماه خدا و شاید فرصتی باشد که با طهارت مساجد و نمازخانه ها، بندگان خدا نیز با طهارت قلبی خود، به میهمانی خداوند در ماه رمضان بروند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.