دردی به نام واردات کالای لوکس که انگار درمان ندارد؟!

کارشناسان اقتصادی معتقدند که ورود کالاهای لوکس، دردی از کشور را دوا نمی کند و باید همه مسولان ذی ربط بسیج شوند تا درپسابرجام جلوی واردات کالاهای غیرضروری گرفته شود.

محمدحسین میرمحمدی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص واردات کالاهای لوکس گفت:دولت باید به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی از واردات بی رویه کالاهای لوکس جلوگیری نماید.

وی افزود:نباید فراموش کنیم که اعمال محدودیت به تنهایی کارساز نیست و باید از تولید داخل نیز حمایت ویژه صورت گیرد و بستر برای رقابت کالاهای داخلی فراهم شود.


***ورود کالاهای لوکس کاهش پیدا کرده است 

در ادامه محمد علیپور کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:افراد سودجو با واردات کالاهای غیر ضروری عملا فرصت شغلی را برای کشورهای دیگر فراهم می کنند، علاوه بر این ارزهایی که برای تامین نیازهای اساسی کشور و انتقال تکنولوژی ارائه می‌شود ،باید صرف واردات کالاهای لوکس شود.

وی در ادامه با بیان اینکه  ورود کالاهای لوکس، دردی از کشور را دوا نمی کند، تصریح کرد: باید همه مسولان ذی ربط بسیج شوند تا درپسابرجام، با تمهیدات اساسی جلوی واردات کالاهای غیرضروری گرفته شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار