یاسوج؛

نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف کمیته امداد امام خمینی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بر مشارکت و همکاری دیگر دستگاه‌ها تأکید کرد، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف کمیته امداد دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان به نقش صدا و سیما در همراهی کمیته امداد اشاره و اظهار کرد: صدا و سیما می‌تواند به عنوان رسانه ملی در پیشبرد اهداف و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد را یاری کند.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیما تاکنون در زمینه اطلاع‌رسانی برنامه‌های خوبی داشته  است وخواستار همکاری، اطلاع‌رسانی و کمک صدا و سیما در پوشش برنامه‌های کمیته امداد در مناسبت‌های هفته اکرام ایتام، زکات و اطعام نیازمندان شد.
 
این مسؤول گفت: رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی رسالت مهمی دارند و می‌توانند کمیته امداد را حمایت کنند.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم و مشارکت دیگر دستگاه‌ها تأکید کرد و افزود: رفع مشکلات محرومان و مددجویان از اولویت‌های مهم کمیته امداد است که این موضوع تلاش، همت و همکاری دیگر دستگاه‌‌ها را می‌طلبد.
 
یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان در این دیدار نیز اظهار کرد: صدا و سیمای استان همه توان خود را در راستای آگاهی‌سازی برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان به کار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.