قم؛

دوره مربیگری B کنفدراسیون فوتبال آسیا در قم به پایان رسید

فدراسیون فوتبال به درخواست هیئت فوتبال استان قم، دوره مربیگری B کنفدراسسون فوتبال آسیا را با حضور ۲۴ مربی در قم برگزار کرد و این دوره قبل از ظهر چهارشنبه در قم به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛این دوره مربیگری، پیشرفته‌ترین دوره مربیگری پیش از دوره مربیگری A محسوب می‌شود که برگزاری آن در قم کم نظیر است و ۲۱ مربی از قم و ۳ مربی از سایر استان‌ها در آن حضور داشتند.

این دوره با تدریس غلامرضا جهانی مدرس دوره مربیگری بدنسازی سطح یک آسیا در قم برگزار شد و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به مدت ۱۸ روز در ۲ نوبت صبح و عصر زیر نظر مدرسان خود علوم نوین مربیگری فوتبال را فرا گرفتند.

برگزاری آزمون عملی در بخش کوچینگ و مربیگری عملی و نیز آزمون نظری، پایان بخش این دوره آموزشی بود و فهرست نفرات پذیرش شده برای اخذ مدرک B، نیز طی هفته‌های آینده از سوی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

این در حالی است که این دوره آموزشی مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا است و با دوره مربیگری B که به طور معمول در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود تفاوت داشته و یک رده از آن بالاتر است.

بر این اساس شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی آموزش‌های به روز مربیگری را فرا گرفتند و هر ۲ بخش نظری و عملی در ورزشگاه تختی قم برگزار شد.

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم درباره برگزاری این دوره آموزشی گفته بود که این دوره با هدف رفاه حال مربیان فوتبال قم یکی از ارزان‌ترین دوره‌های مربیگری در رده خود محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار