قم؛

برگزاری انتخابات مجمع هیات فوتبال قم تا قبل از سال جدید

رئیس هیات فوتبال قم گفت: از بین نامزد ریاست هیات فوتبال قم سه تن تایید و رئیس هیات تا قبل از آغاز سال جدید، از طریق انتخابات، انتخاب خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛بهرامی گفت: برخی افراد به دلیل رد صلاحیت، انتقاداتی داشتند که همه ابهامات آنها به صورت قانونی پاسخ داده شده است.
وی برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر برگزاری انتخابات هیات فوتبال درهفته جاری را رد کرد و گفت: منتظر نامه فدراسیون فوتبال و تصمیم گیری در این زمینه از طریق مسئولان ذی صلاح هستیم.
 
انتخابات مجمع هیات فوتبال استان قم هر سال یکبار برگزار می شود، در حال حاضربهرامی رئیس و اعظم وثوق نائب رئیس وغیاثی دبیر هیات می باشند. سه نفر نیز برای ریاست هیات فوتبال در چهار سال آینده کاندیدا شدند.
 
وی با اشاره به وضعیت فوتبال دراستان نیز گفت: هم اکنون هشت تیم در لیگ برتر، هشت تیم در لیگ دسته یک و تعداد زیادی تیم فعال نیز در زیرگروه ها داریم که خروجی این تیم ها بازیکنان مستعدی برای آینده این رشته ورزشی در قم می باشد.
 
بهرامی اظهار داشت: تیم های امید، جوانان و نوجوانان تیم فوتبال صبای قم نیز فعال است و بازیکنانی با آینده درخشان دراین تیم ها حضور دارند.
 
وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل دوم 11 امتیاز کسب کرده و در لیگ برتر حفظ می شود.
 
بهرامی گفت: برخی شکست ها و تساوی های تیم صبا نیز به خاطر بدشانسی بود و گرنه بازی های زیبایی را ارائه می دهد و امید است با حمایت مردم، رسانه ها و مسئولان این تیم با قدرت در لیگ باقی بماند.
 
تیم فوتبال صبای قم هم اکنون از مجموع 22 بازی با 20 امتیاز در رتبه چهاردهم لیگ برتر قرار دارد. سیاه جامگاه با 17 امتیاز و ماشین سازی تبریز با 13 امتیاز پشت سر صبای قم قرار دارند.
 
بهرامی افزود: وضعیت فوتسال قم خوب است ولی متاسفانه وضع یاسین پیش رو که پیشانی فوتسال در لیگ برتر می باشد، مناسب نیست.
 
وی با اشاره به حاشیه های ایجاد شده برای این تیم به خاطر حضور یک بازیکن گفت: وقتی فدراسیون فوتبال به تیم یاسین پیش رو قم به خاطر یک بازیکن تذکر داده و رای صادر کرده، در بازی های بعدی نباید از او استفاده می کردند.
 
وی گفت: ما با فدراسیون برای برطرف شدن این مشکل در حال رایزنی هستیم.
دو هفته قبل، کمیته انضباطی پس از بررسی شکایت تیم فوتسال دانشگاه آزاد مبنی بر حضور غیر مجاز زاهدی در تیم یاسین پیشرو قم، نتیجه دیدار دو تیم را 3 بر صفر به سود دانشگاه آزاد اعلام و تیم یاسین پیشرو را به پرداخت مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
 
با توجه به تداوم حضور زاهدی در مسابقات لیگ، قرار شد امتیازهای دیگری از این تیم کسر شود.
 
وی اخراج هشت بازیکن تیم فوتتسال یاسین پیشرو را نیز مورد تحلیل قرار داد وگفت: در این جا هم بازیکنان وهم باشگاه اشتباه کردند، بازیکنان بدون هماهنگی و مشورت دست به اعتصاب زده وباشگاه نیز باید قبل از این اتفاق ها مطالبات آنها را پرداخت می کرد.
 
بهرامی گفت: نتیجه تصمیم های غیرعقلانی به چالش کشیدن فوتسال استان قم است.
چند بازیکن کلیدی تیم یاسین پیش رو قم از جمله قاسمی،  رضاپور،فرج زاده، اطمینان، ایازی، برزگر،  مسعودی به دلیل اعتصاب نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود، توسط باشگاه از این تیم کنار گذاشته شدند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار