قم؛

قطعی شدن واگذاری امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال

مدیر عامل باشگاه یاسین پیشروی قم از قطعی و نهایی شدن واگذاری امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال به این باشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ رحمانی گفت: موضوع واگذاری امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال از مدت‌ها قبل دنبال می‌شد و خوشبختانه پس از تلاش فراوان و حاشیه‌هایی که به وجود آمد این اتفاق رخ داد و واگذاری امتیاز به یاسین پیشرو مسجل شد.
 
وی افزود: خواسته‌های باشگاه یاسین پیشرو در مورد این انتقال کاملاً مشخص و منطقی بود اما برخی سوء تفاهمات سبب شد مشکلاتی ایجاد شود به ویژه این که ما در ماه‌های اخیر مشکلات زیادی را متحمل شدیم و شرایط سختی را از سر گذراندیم.
 
مدیر عامل باشگاه یاسین پیشروی قم گفت: پس از اتفاقات مسابقه یاسین پیشروی قم و شهرداری ساوه جلسه‌ای بین باشگاه یاسین پیشرو، هیئت فوتبال استان قم و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد که خروجی آن به یک توافق مهم و باارزش برای همه طرف‌ها منجر شد.
 
رحمانی افزود: ما بر شروط هیئت فوتبال استان قم که به نوعی نماینده اداره کل ورزش و جوانان قم در موضوع واگذاری است احترام گذاشته و به آن‌ها پایبندیم و موضوع ضمانت نامه برای اجرای انتقال نیز مورد تأیید ماست و تأمین شده است.
 
وی عنوان کرد: استقرار تیم در قم و عدم حق انتقال به خارج از قم، تشکیل ۷۰ درصد تیم از بازیکنان بومی و ارائه ضمانت‌نامه بانکی ۷۰۰ میلیون تومانی از سوی یاسین‌پیشرو به اداره کل ورزش و جوانان یا هیأت فوتبال استان قم به منظور ضمانت حسن انجام تعهدات برای خرید امتیاز و جایگزینی آن در صورت سقوط تیم به دسته پایین‌تر شروط واگذاری است.
 
مدیر عامل باشگاه یاسین پیشروی قم تصریح کرد: باشگاه یاسین پیشرو از این پس بیش از پیش در خدمت ورزش استان قم خواهد بود و تلاش می‌کند با هم افزایی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها فعالیتی قابل توجه در عرصه ورزش قم داشته باشد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار