قم؛

نایب قهرمانی آپکو پارس قم در مسابقات فوتسال جوانان کشور

بمانی مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتسال استان قم گفت: از نایب قهرمانی تیم فوتسال آپکو پارس قم در مسابقات دسته برتر کشور در روز پایانی این مسابقات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم فوتسال آپکو پارس، نماینده شایسته استان قم با وجود لیاقت قهرمانی، به مقام نایب قهرمانی این پیکارها بسنده کرد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم بیان کرد:۲ تیم مقاومت البرز و آپکو پارس قم برای قهرمانی شانس داشتند و مقاومت در روز آخر مسابقات بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت اما با وجود اینکه بازیکنان و عوامل تیم انصار المهدی فسا در سالن برگزاری مسابقات حضور داشتند از قرار گرفتن در برابر تیم آپکو پارس قم امتناع کردند تا مقاومت البرز قهرمان شود.

وی افزود: آپکو پارس پس از مقاومت البرز در جدول فعلی نایب قهرمان شده است که هم در دور اول مسابقات یک بار این تیم را ۴ بر ۳ شکست داده است و بار دیگر در مرحله نهایی با حساب یک بر صفر این تیم را مغلوب کرده است.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد:آپکو پارس که در نخستین مسابقه خود برابر تیم مقاومت البرز یک بر صفر پیروز و در دومین دیدار خود در مقابل شهرداری رشت بازی را با نتیجه ۴ بر ۳ واگذار کرده بود اما در ادامه یک بر صفر شهرداری ساوه را شکست داد و سپس ۹ بر ۵ یاران جوان بندرعباس را مغلوب کرد.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار