قم؛

مرفاوی به دنبال سه امتیاز

مرفاوی به فکرشکست پدیده است ،تا صبا در لیگ برتر بماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ مرفاوی بعد از تغییر و تحولاتی که در نیم‌فصل در تیم صبا ایجاد کرده بسیار امیدوار است که این تیم در لیگ برتر بماند و از امروز به فکر شکست پدیده است.
 
 تیم فوتبال صبای قم از روزهای ابتدایی لیگ کار خود را با مرفاوی آغاز کرد که از همان اول کار نتوانست بازیکنان مدنظر را جذب کند و در نیم‌فصل نخست دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبا یک‌روند بدی را طی کرد و نتوانست امتیازات لازم را به دست آورد.
 
در نیم‌فصل دوم تغییرات عمده‌ای در این تیم حاصل شد و با رفتن حدود 7 بازیکن و آمدن جایگزین‌های بهتر در این تیم، شرایط به‌کلی تغییر کرد و نتایج بسیار خوبی نصیب شاگردان مرفاوی شد.
 
بازیکنانی همچون فروزان،عمران زاده، مجیدی و... که هرکدام دربازی‌های مختلف یک‌مهره تأثیرگذار در زمین مسابقه بوده‌اند، سبب شد صبایی‌ها در دور برگشت دو برابر دور رفت امتیاز جمع کردند و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی این مسابقات سروسامان دهند.
 
نمایندگان فوتبال قم در لیگ شانزدهم پس از تحمل یک شکست برابر پرسپولیس تهران در دور برگشت دیگر طعم تلخ شکست را نچشیدند.تساوی و پیروزی برابر تیم‌هایی همچون ذوب‌آهن، پیکان و سایپا ازجمله نتایج خوبی است که یاران مرفاوی درروند رو به رشد خود در نیم‌فصل همچنان موفق باشند.
 
به نظر می‌رسد که مرفاوی در نیم‌فصل دوم شکست‌ناپذیر شده است و سعی دارد در لیگ برتر بماند و این تیم پس از تساوی مقابل گسترش فولاد تبریز باید در ایستگاه بعدی در یازدهم فروردین به مصاف پدیده مشهد برود.
 
لیگ برتر فوتبال ایران پس از برگزاری هفته بیست و چهارم به تعطیلی 20 روزه می‌رود تا تیم‌ها فرصت خوبی برای آماده‌سازی داشته باشند.
 
پدیده‌ این روزها با 28 امتیاز مکان یازدهم را به خود اختصاص داده است و صبای قم نیز 22 امتیازی است و در جایگاه چهاردهم جدول قرارگرفته است.
 
درصورتی‌که صبایی‌ها فاتح میدان باشند تا حدودی می‌توانند از منطقه خطر سقوط نجات پیدا کنند، البته باید سایر نتایج تیم‌های پایین جدولی به سود صبا رقم بخورد.
 
صبای قم از ساعت 17 روز جمعه یازدهم فروردین‌ماه در ورزشگاه ثامن‌الحجج مشهد برابر پدیده صف‌آرایی می‌کند.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار