برادرهای حاضر در یورو 2016

تعدادی از بازیکنان به همراه برادران خود در ترکیب تیم های ملی کشورشان در مسابقات جام ملت های اروپا حضور دارند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، 3 تیم از 24 تیم یورو 2016 در ترکیب خود بازیکنانی دارند که با هم برادر هستند.
1- در تیم ملی بلژیک برادران لوکاکو یعنی روملو و جردن حضور دارند. روملو که مهاجم مشهور بلژیکی ها و بخت اصلی گلزنی آنهاست و در تیم اورتون انگلیس توپ می زند. از طرفی جردن لوکاکو هم مدافع 21 ساله تیم اوستنده بلژیک است 4 بازی ملی در کارنامه خود دارد.
2- تیم ملی ایرلند شمالی برادران اوانز را در ترکیب خود دارد. جانی اوانز مدافع مشهور تیم وست برومویچ است و کوری اوانز هافبک 25 ساله ای است که در تیم بلکبرن توپ می زند.
3- برادران برزوتسکی هم در ترکیب تیم روسیه حاضر هستند. این 2 برادر دوقلو که 33 ساله هستند، در فهرست مدافعان تیم ملی روسیه قرار گرفته اند.

نکته جالب دیگری در این مسابقات وجود خواهد داشت به این صورت که برادران ژاکا در 2تیم ملی مختلف به میدان خواهند رفت. گرانیت ژاکا، ستاره 23 ساله تیم گلادباخ آلمان که به تازگی به توپچی های لندن پیوسته است در ترکیب تیم سوئیس با شماره 10 و تالنت ژاکا هافبک 25 ساله تیم بازل سوئیس با شماره 14 در تیم آلبانی به میدان خواهند رفت. جالب تر از همه اینکه تیم های سوئیس و آلبانی در نخستین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف یکدیگر می روند و بدین ترتیب تقابل دو برادر در مقابل هم فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار