همه چیز درباره کاپیتان های یورو 2016 / گروه C

بررسی بیوگرافی کاپیتان های تیم های حاضر در گروه سوم جام ملت های اروپا نکات جالبی را نشان می دهد.


 

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی بیوگرافی کاپیتان های تیم های حاضر در گروه سوم جام ملت های اروپا نکات جالبی را نشان می دهد.

 

آلمان:

قهرمان جهان در سال 2014 که امید زیادی به موفقیت در جام ملت های اروپا دارد، یک تغییر بزرگ در ترکیب خود نسبت به جام جهانی می بیند. فیلیپ لام که جام قهرمانی جهان را برای ژرمن ها بالای سر برد پس از جام جهانی از فوتبال ملی خداحافظی کرد تا باستین شواین اشتایگر دیگر بازیکن باتجربه آلمان، کاپیتان مانشافت در یورو باشد. شواینی 31 ساله که فصل گذشته را در منچستریونایتد سپری کرد، با 115 بازی ملی یکی از باسابقه ترین بازیکنان این دوره یورو است. او که بازی های ملی خود را از سال 2004 آغاز کرده است، 23 گل ملی نیز در کارنامه دارد.

 

ایرلند شمالی:

یکی از مهمانان ناخوانده این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا ایرلند شمالی است. ایرلندی ها را که امید زیادی به خلق شگفتی در این مسابقات دارند، استیون دیویس در زمین رهبری می کند. هافبک 31 ساله تیم ساوتهمپتون انگلیس که از سال 2005 برای تیم ملی کشورش بازی می کند، در 83 بازی ملی 8 گل به ثمر رسانده است.

 

لهستان:

کاپیتان تیم ملی لهستان یکی از ارزشمندترین بازیکنان حاضر در یورو 2016 است. روبرت لواندوفسکی، مهاجم زهردار تیم بایرن مونیخ، همانند بوندس لیگا در جام ملت های اروپا نیز کابوس مدافعان تیم های حریف خواهد بود. لوا پس از گذراندن یک فصل فوق العاده حالا با بازوبند کاپیتانی لهستان به دنبال صعود از گروه C یورو است. این مهاجم خطرناک در 76 بازی ملی 34 گل به ثمر رسانده و در 27 سالگی امید زیادی به درخشش در یورو دارد.

 

اوکراین:

در جام ملت های اروپا 2016 بازوبند کاپیتانی که یادگار آندری شوچنکو است، بر بازوی آناتولی تیموشوک خواهد بود. این هافبک کهنه کار که یکی از پیرمردهای رقابت های امسال است، 143 بازی ملی و 4 گل در کارنامه دارد. بازیکن تیم غیرت قزاقستان در 37 سالگی احتمالا آخرین تورنمنت بین المللی خود را تجربه می کند. سابقه 16 سال بازی ملی او قطعا به کمک اوکراینی ها خواهد آمد.

 

٭نکات مهم درباره کاپیتان های گروه C

 

میانگین بازی ملی

104/25

 

میانگین گل ملی

17/25

 

میانگین سن

31/5

 

 

ü     *   در بین کاپیتان های این گروه 3 هافبک و یک مهاجم حضور دارند.

ü     *  هیچ یک از 4 کاپیتان گروه C در لیگ کشور خودشان بازی نمی کنند.

ü     *  در این گروه کاپیتان های آلمان و اوکراین به باشگاه صدتایی ها راه یافته اند.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار