همه چیز درباره کاپیتان های یورو 2016 / گروه E

بررسی بیوگرافی کاپیتان های تیم های حاضر در گروه پنجم جام ملت های اروپا نکات جالبی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش  باشگاه خبرنگاران جوان بررسی بیوگرافی کاپیتان های تیم های حاضر در گروه پنجم جام ملت های اروپا نکات جالبی را نشان می دهد.

ایتالیا:

لاجوردی پوشان در این چند سال هرچه تغییر در ترکیب خود ایجاد کرده باشند اما کاپیتان محبوب خود را با قدرت حفظ کرده اند. ابتالیا در حال حاضر نقاط ضعف زیادی دارد اما خیال کنته از دروازه راحت است. جیانلوئیجی بوفون دروازه بان کهنه کار آتزوری برای آخرین بار در جام ملت های اروپا کاپیتان ایتالیا خواهد بود. اسطوره 38 ساله یوونتوس که از سال 1997 پیراهن ایتالیا را بر تن کرده در این 19 سال 156 بازی ملی انجام داده و 103 گل دریافت کرده است.


بلژیک:

یکی از تیم هایی که کاپیتان خود را در یورو به همراه ندارد بلژیک است. در تیم بلژیک پس از مصدومیت کمپانی، ادن آزارد بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد. فوق ستاره تیم چلسی در 25 سالگی مسئولیت سختی را به عنوان کاپیتان بر عهده خواهد داشت. آزارد در 65 بازی ملی خود 13 بار موفق به گلزنی شده است.


سوئد:

شاید خاص ترین کاپیتان و یکی از خاص ترین بازیکنان حاضر در یورو 2016 متعلق به تیم فوتبال سوئد است. زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم پر حاشیه پاری سن ژرمن در 34 سالگی در آستانه صدوچهاردهمین بازی ملی خود قرار دارد. او در 15 سالی که برای تیم ملی سوئد بازی کرده 62 گل به ثمر رسانده است.


جمهوری ایرلند:

یکی از مهاجمان خاطره انگیز یورو 2016 بازوبند کاپیتانی جمهوری ایرلند را بر بازو می بندد. رابی کین که پس از سال ها درخشش در سطح اول فوتبال انگلیس به آمریکا رفت، در MLS هم پرفروغ ظاهر شده و در لس آنجلس گلکسی آقایی می کند. کین 35 ساله با 142 بازی ملی و 67 گل زده یکی از رکوردداران این دوره از جام ملت های اروپا به حساب می آید.


٭نکات مهم درباره کاپیتان های گروه A

میانگین بازی ملی

119

میانگین گل ملی

35/5

میانگین سن

33

*در بین کاپیتان های این گروه، یک دروازه بان ، یک هافبک و 2 مهاجم حضور دارند.

*از 4 کاپیتان گروه E فقط بوفون در لیگ کشور خودش بازی می کند.

*حضور ادن آزارد به عنوان کاپیتان بلژیک تنها با 25 سال سن در نوع خود جالب است.

*کاپیتان بلژیک تنها کاپیتان این گروه است که به باشگاه صدتایی ها راه نیافته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار