عباسعلی : قول کسب مدال نمی دهم / آمده ام که تلاش کنم و سختی ببینم

نفر اول وزن 68 + کیلوگرم کشور گفت : قول کسب مدال نمی دهم ولی تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهم داد .

عباسعلی : قول کسب مدال نمی دهم / آمده ام که تلاش کنم و سختی ببینم حمیده عباسعلی نفر اول وزن 68 + کیلوگرم رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته کشور ؛ در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت : 
هیچوقت قول کسب مدال نمی دهم ولی تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهم داد و امیدوارم در اردوهای پیش رو با مسابقات تدارکاتی ، بتوانیم برای مسابقات جهانی که یکی از بهترین و حساسترین مسابقات کاراته است ، قدم محکمی برداریم . 

نایب قهرمان جهان تصریح کرد : امیدوارم مهره خیلی خوبی باشم و لایق به اهتزاز درآوردن دوباره پرچم کشورمان باشم و تمام تلاشم را برای درخشیدن در رقابت های جهانی انجام خواهم داد . 

عباسعلی تأکید کرد : در این مسیر آمده ام که زحمت بکشم و تلاش کنم و سختی ببینم تا بتوانم به هدفم برسم .  

قهرمان آسیا خاطرنشان کرد : به جرأت می گویم کسی که هدف مهمی داشته باشد و برای هدفش برنامه ریزی کند و تلاش کند و خود را ملزم به انجام برنامه ریزیها کند به لطف خدا  به طور حتم می تواند به هدفش برسد . 

وی ادامه داد : مهم این است که خودش را باور داشته باشد و کاری که از خودش می خواهد را به اجراء بگذارد . 


عباسعلی در پایان با تشکر از مربی خود بیان داشت : وی در این مدت برایم خیلی تلاش کرده و مزد زحماتش را فعلآ با رقابت های انتخابی دادم و ان اشاله از این به بعد هم بتوانم نتیجه دلخواهم را کسب کنم . 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار