کرمان؛

همیاران محیط زیست ریگان تجلیل شدند

شهرستان ریگان رتبه نخست را در زمینه همیاران محیط زیست در استان کرمان دارد

همیاران محیط زیست ریگان تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان در مراسم تجلیل از همیاران فعال محیط زیست شهرستان ریگان گفت شهرستان ریگان بیش از 120همیار محیط زیست دارد که رتبه نخست را در استان به دست اورده است .


محمد سعادت نژاد امروز در مراسم تجلیل از فعالان محیط زیست شهرستان ریگان گفت با همکاری همیاران محیط زیست در شهرستان ریگان بر افزایش گونه های جانوری این شهرستان افزوده شده است .

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه اهوی جبیر ایرانی درشهرستان ریگان رو به انقراض بود با راه اندازی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان این گونه جانوری احیا واکنون در حال افزایش می باشد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان ادامه داد: با توجه به اینکه کبک وتیهو در شهرستان به حدی شکار شده بود که این پرنده نیز رو به نابودی بود اما با همکاری همیاران محیط زیست این پرنده اکنون در شهرستان در حد اشباع می باشد .

سعادت نژاد تاکید کرد: با همکاری همیاران محیط زیست بیش از20شکارچی متخلف در شهرستان ریگان دستگیر وتحویل مقامات قضایی شد .

وی گفت برای احیا گونه های جانوری بیش از 4ابشخور دام در 4نقطه زیستگاهای جانوری شهرستان با توجه به خشکسالیها احداث می گردد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ریگان تصریح کرد :کشف 10بهله پرنده شکاری از دست شکارچیان وبهبود وضعیت انها مجددا به اغوش طبیعت از دیگر اقدامات همکاری همیاران محیط زیست با اداره محیط زیست شهرستان ریگان می باشد .

سعادت نژاد بیان داشت: با توجه به اینکه گونه های جانوری در این شهرستان در حال احیا می باشند نیاز به اعتبارات ویزه می باشد واعتبارات اداره شهرستان جوابگو نمی باشد .

وی خواستار تخصیص چند دستگاه موتور سیکلت برای گشت زنی در مناطق صعب العبور شهرستان ریگان شد .
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار