کرمان؛

مهار ریزگردها درریگان اجرایی می شود

معاون فرماندار ریگان گفت:طرح مطالعاتی ریزگردهای ریگان به اتمام وعملیات اجرایی ان در شهرستان ریگان اغاز خواهد شد .

مهار ریزگردها درریگان اجرایی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد رحیمی امروز در مراسم تجلیل از فعالان همیار محیط زیست ریگان بیان داشت با توجه به اینکه کانون بحرانی ریزگردها دراستان در شهرستان ریگان می باشدعملیات اجرای مهار ریزگردها در این شهرستان اغاز خواهد شد .


وی گفت خشکسالیهای پی در پی واز بین رفتن پوشش گیاهی شهرستان از جمله دلایل بروز پدیده ریزگردها در شهرستان ریگان می باشد .

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان اظهار داشت این ریزگردها از جایی نشات نگرفته ومحلی می باشند

رحیمی گفت بیش از نیمی از سال را در شهرستان ریگان توفان شدید شن وریزگردها می باشد که مشکلاتی را برای اهالی شهرستان به وجود اورده است .

وی گفت با راه اندازی اداره محیط زیست شهرستان ریگان خدمات ارزنده ای را تا کنون این اداره در جهت حفظ محیط زیست شهرستان انجام داده است .

معاون فرماندار ریگان خاطر نشان کرد امروز مردم موثر ترین ومهمترین نقش را در احیا فضای سبز کشور ومحیط زیست دارند .
رحیمی گفت اداره محیط زیست شهرستان با تشکیل جلسات وفرهنگ سازی در مناطقمختلف ومدارس شهرستان می تواند نقش به سزایی را در احیا محیط زیست ایفا نماید .

وی با اشاره به اینکه یکی از گونه های جانوری نادر کشور که در ریگان زیستمی نماید سوسمار دم تیغی ایرانی در ریگان بود که باهمکاری محیط زیست این گونه جانوری در شهرستان احیا شد .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ریگان با تقدیر از همیاران محیط زیست شهرستان ریگان گفت شما در خط مقدم حفظ محیط زیست شهرستان ریگان قدم نهاده اید که جای تقدیر وتشکر دارد .
رحیمی خواستار بر گزاری دورهای اموزشی جامع برای همیاران در شهرستان ریگان شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.