برگزاری طرح ضیافت فرشتگان در تربت جام

همزمان با ماه مبارک رمضان برای اولین بار طرح ضیافت فرشتگان توسط دارالقران نورالهدی آموزش وپرورش شهرستان تربت جام آغاز گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در این طرح کودکان ونوجوانان 6 تا 12 سال بایادگیری روخوانی وروانخوانی و ورود به مفاهیم قرآنی ؛جمع خوانی ؛حفظ وسپس قرائت را نیز به روشهای بسیار ساده وجذاب خواهند آموخت.

برگزاری طرح ضیافت فرشتگان در تربت جام

این طرح در راستای فعالیتهای گسترده دارالقران نورالهدی در ماه مبارک رمضان که نمونه آن طرح مهمانی ملکوت می باشدو اکنون بصورت گسترده بانام ستاد مردمی ترویج قرآن کریم در دو مکان مصلی الغدیر و مزارشیخ السلام احمدجامی آغاز شده است تا ان شاء الله این طرح هم مانند دیگر اقدامات جاودانه وماندگار باقی بماند.

ضیافت فرشتگان بصورت رایگان وبا اهداء جوایز مختلف به نوجوانان وکودکانی که هرروزه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند در محل پیش دبستانی نورالهدی دارالقران واقع در خیابان شهید نصراللهی (خیابان کلالی)با بکارگیری مربیان کارآزموده برگزار میگردد.

از ویژگیهای این دوره آشنایی نونهالان عزیز با آموزش قرآن متناسب با شرایط سنی وظرفیت وتوانایی ذهنی آنان؛براساس رغبت وعلاقه و بصورت سمعی وبصری و استفاده از روشهای نمایشی برگزار میگردد.

برگزاری طرح ضیافت فرشتگان در تربت جامبرگزاری طرح ضیافت فرشتگان در تربت جام

از دیگر ویژگیهای دیگراین طرح آغاز روخوانی وروانخوانی؛حفظ ؛قرائت ازسوره های بزرگ قران است که تاکنون دراین سن کمتر مورد توجه قرار گرفته و فقط سوره های جزء 30 مورد توجه بوده است.

این طرح اکنون با حضور 30 نفر از نوجوانان وکودکان آغاز گردیده است که با توجه به ظرفیت محدودواستقبال خوب والدین به نظر میرسد به این آمار نیز افزوده گردد.

همچنین در پایان این دوره که فقط ویژه ماه مبارک رمضان است مدرک معتبر آموزش مقدماتی قرآن به این عزیزان اعطاء خواهد شد.

لازم به ذکر است تاکنون بیش از 830 نفراز نوجوانان و کودکان در دارلقران نورالهدی آموزشهای قرآنی را فراگرفته اند .

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار