شیراز؛

ابلاغ چارت فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه + تصاویر

علیرضا صحراییان فرماندار ویژه جهرم، از ابلاغ چارت فرمانداری به فرمانداری ویژه جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی گفت: با تحقق این مقوله بخشداری‌ها و کارشناسان ارشد و مسئول این مجموعه نیز ارتقا می‌یابند.
صحراییان تصریح کرد: در راستای ارتقا فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه جهرم این دستگاه دارای دو معاونت فرهنگی و سیاسی، معاونت عمرانی، برنامه‌ریزی و اقتصادی شده است که این دستگاه تلاش خود را می‌کند تا شهریور معاون سوم فرمانداری ویژه جهرم را نیز معرفی کند.
ابلاغ چارت فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه + تصاویر
وی با بیان فعالیت دستگاه فرمانداری ویژه جهرم در پارسال، گفت: تبدیل هلال‌احمر و نظام‌مهندسی در شهرستان جهرم به شعبه ویژه، افتتاح گمرک صادراتی در جهرم، ارتقا میراث فرهنگی به اداره، تشکیل پلیس محله، نصب دستگاه‌های دیجیتال در شهر دوزه جهرم و بهسازی و آسفالت 18 روستا از دستاوردهای این دستگاه عنوان کرد.
ابلاغ چارت فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه + تصاویر
صحراییان با اشاره به اینکه اولویت فرمانداری ویژه جهرم امر اقتصاد مقاومتی است، افزود: از مصداق تحقق اقتصاد مقاومتی جایگزینی شلتوک‌کاری به کشت گل محمدی که علاوه بر درآمد دو برابری برای کشاورزان مصرف آب نیز به یک‌بیستم کاهش‌یافته است.
فرماندار ویژه جهرم تصریح کرد: تاکنون هیچ اعتراض و شکایتی در مورد انتخابات نداشته‌ایم که این نشان از برگزاری سالم انتخابات در این شهرستان است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.