مهاباد؛

ساخت کلینیک تخصصی فجر در سردشت

طرح ساخت کلینیک تخصصی فجر شهرستان مرزی سردشت از 35 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت : با راه اندازی این کلینیک تخصصی که یکی از برنامه های مفید و ارزنده در قالب طرح تحول نظام سلامت است ، روند ارائه خدمات درمانی در این شهرستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

اسماعیلی ثانی افزود : عملیات عمرانی این طرح هم اکنون در مکان فعلی خود با توسعه فضای کلینیک از 250 متر مربع به مساحت 750 مترمربع در دو طبقه با سازه فلزی در مرحله نصب ستون های فلزی بر فنداسیون پروژه در حال اجراست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت اضافه کرد : برای اجرای این عملیات ؛بیش از 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت اختصاص یافته و مقرر شده تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

اسماعیلی ثانی از روند پیشرفت چشمگیر این طرح خبر داد و گفت : کلینیک تخصصی فجر سردشت بعد از عملیات اجرای تیرهای باربر و تیرهای اتصال ، در حال حاضر با 35 درصد پیشرفت فیزیکی دنبال میشود.

طرح ساخت کلینیک تخصصی فجر سردشت در راستای برنامه های اجرایی طرح تحول نظام سلامت از اول بهمن ماه پارسال کلید خورد و مقرر شد تا پایان دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ساخت ، کلینیک ، تخصصی ، فجر ، سردشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.