تکذیب مذاکره پیکان با کاپیتان تیم ملی و 2 آبی پوش مازاد

مدیر روابط عمومی باشگاه پیکان مذاکره با تیموریان، برهانی و عمران زاده را تکذیب کرد.

تکذیب مذاکره پیکان با کاپیتان تیم ملی و 2 آبی پوش مازادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال شایعاتی درباره مذاکره باشگاه پیکان با سه بازیکن باتجربه فوتبال کشورمان، مدیر روابط عمومی این باشگاه هر گونه مذاکره با آندارنیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان و آرش برهانی و حنیف عمران زاده 2 بازیکن استقلال که در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفتند را تکذیب کرد.

مهدی نفر با اشاره به تصمیم مجید جلالی سرمربی پیکان برای جوان گرایی در این تیم اظهار کرد: من به عنوان فردی که در حریان تمام امور مربط به نقل و انتقالات باشگاه پیکان قرار دارد، برای نخستین بار است که خبر مذاکره با این سه بازیکن را می شنوم. مطمئن باشید هیچ کدام از این بازیکنان، تاکنون در لیست سرمربی پیکان قرار نگرفته اند و ما مذاکره ای با آن ها نداشتیم.

وی افزود: با تمام احترامی که برای تیموریان، برهانی و عمران زاده قائل هستم باید بگویم مجید جلالی در پیکان هم مانند تیم های قبلی خود سیاست جوان گرایی را دنبال می کند و این بازیکنان با توجه به سن بالای خود جایی در فهرست نفرات مدنظر سرمربی تیم ما ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار