توافق گرانقیمت نیمار با پاری سن ژرمن:هر فصل 50 میلیون یورو

بنا بر ادعای یک منبع برزیلی ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای پیوستن به تیم فوتبال پاری سن ژرمن با این تیم به توافق رسیده است.

توافق گرانقیمت  نیمار با پاری سن ژرمن:هر فصل 50 میلیون یوروبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بنا به گزارش سایت  UOL برزیل، نیمار با پاری سن ژرمن توافق کرده است که سال آینده به این تیم بپیوندد، بر اساس این توافق دستمزد این ستاره برزیلی برای هر فصل 50 میلیون یورو خواهد بود.
به نوشته این سایت دلیل این که مسئله تمدید قرارداد نیمار با بارسا (که چند روز قبل از فینال کوپا دل ری بر سر آن توافق کرده بودند ) مسکوت گذاشته شد این بود که این بازیکن با پاری سن ژرمن به توافق مخفی رسیده بود.

اگر خبر این منبع برزیل را بپذیریم ، این مهاجم سال 2017 به پاری سن ژرمن ملحق خواهد شد و دو برابر آنچه او در حال حاضر از آبی و اناری ها دریافت می کند، کسب خواهد کرد. اگر چه 10میلیون یوروی شامل آیتم های دیگری خواهد بود.

مدت طولانی است که بحث رفتن نیمار به PSG مطرح است، اولا به این دلیل که بازیکنان برزیلی مانند  مارکینیوس، تیاگو سیلوا، داوید لوئیز و لوکاس مورا در این باشگاه حضور دارند، و در ثانی با جدایی زلاتان ابراهیموویچ از این تیم  ،پاریسی ها تمایل دارند یک فوق ستاره را جانشین او کنند.

علاوه بر این پرونده  تقلب مالیاتی مربوط به نیمار و پدرش نیز باعث شده است این بازیکن به فکر ترک اسپانیا بیفتد.
نیمار و پدرش معتقدند که تنها راه تبدیل شدن او به بهترین بازیکن جهان رفتن به پارک دو پرنس است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار