واکنش دونگا به اخراج احتمالی

فقط از مرگ می ترسم

سرمربی تیم ملی برزیل پس از حذف از رقابت های کوپا امریکا گفت ترسی از اخراج شدن ندارد.

فقط از مرگ می ترسم به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانتیم کارلوس دونگا امروز با شکست ناباورانه مقابل پرو از رقابت های کوپا امریکا 2016 حذف شد و همین موضوع باعث شد موضوع آینده کاری او به سرعت مورد گمانه زنی قرار بگیرد. اما دونگا گفت فقط از مرگ می ترسد و ترسی از برکناری ندارد.

کاپیتان سابق فاتح جام جهانی پیش بینی می کند  که در بازی های المپیک ریو دو ژانیرو در ماه اوت همچنان هدایت برزیل را دست خواهد داشت.
وقتی از دونگا سوال شد آیا از اخراج شدن نمی ترسی؟ او گفت: من فقط از مرگ می ترسم و ترسی از بیکاری ندارم. دونگا پس از بازی در بوستون  به خبرنگاران گفت: رئيس می داند که چه کار می کنیم، چگونه کار می کنیم، ما از فشار کار اطلاع داریم، و می دانیم که این کار همراه با انتقاد است. هنگامی که شما برای تیم ملی برزیل کار می کنید باید بدانید زمانی که نتایج لازم را نگیرید انتقادها به اوج می رسد اما در داخل ما می دانیم که چه می کنیم. 

دونگا معتقد است بازسازی فوتبال  برزیل پس از جام جهانی دردناک 2014 زمان براست. پس از شکست تحقیر آمیز 7-1 برزیل مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی این مسابقات ،وظیفه احیای فوتبال برزیل به هافبک سابق اینترناسیونال، فیورنتینا و اشتوتگارت سپرده شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار