بسته اینستاگردی(235)؛

فرشاد احمد زاده در کنار جادوگر/دلنوشته محمد رضا گلزار/عکس تزئینی عمو پورنگ

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب بخشی از سخنان وی را درباره توبه منتشر کرده است.

در این پست آمده است:  رهبر انقلاب: مراقب باشید، اینکه خدا باب توبه را باز کرده، خیال نکنید گناه، چیز کم و کوچکی است. همین دروغگویی و غیبت، همین ظلم کردن -ولو با یک کلمه- گناهان کوچکی نیست. لازم نیست که انسان سالهای متمادی غرق گناه باشد تا احساس گناه کند. یک گناه هم، یک گناه است. ۷۵/۱۰/۲۸ ‌‌‌


میلاد کی مرام در اینستاگرامش نوشت: ديگران شما را خوش شانس مي دانند ،در حالى که نمى دانند چقدر سخت کار کرده ايد.
پ ن : قضاوت.،متاسفانه شغل اول عده ى زيادى از مردم اينه كه بشينن همديگرو قضاوت كنن و حالشون از پيشرفت هم خراب باشه.تو اين دوره زمونه مقدار پيشرفتتو ميتونى از تعداد دشمنات بفهمى.

پ ن : آقا ، رفيق، ستاره ، سوپر استار ، انسان ...كسى قرار نيست جاى كسى و بگيره.عزت و خدا به آدم ميده نه بندش. دلتو صاف كن. خدا به اندازه ى دل آدم ها بهشون ميده.لبخند فراموش نشه و در آخر دلمون خيلى براى همتون تنگ شده. به زودى يه اكران خوب باهم ميريم.


حسن شمشادی نوشت: جديد ترين عكس رسيده از دو انفجار تروريستي در زينبيه دو اقدام تروريستي كه دستكم سي شهيد و مجروح در پي داشت. 


نعیمه نظام دوست در اینستاگرام خود نوشت: دوستان عزیزم دیشب اتفاقی ،از طرف پیج آقای علی صادقی پیج من ،معرفی شد و من امروز زنگ زدم که از ایشون تشکر کنم ولی متاسفانه متوجه شدم این پیج فیکه و ایشون پیج اصلیشون یه پیج دیگه است و مجبور شدم که ایشون رو به شما عزیزان معرفی کنم ،البته ازشون خواهش کردم که اعلام کنند که خود آقای علی صادقی نیستند و فقط یه فرد علاقمند به ایشون هستند .امیدوارم که ایشون اعلام کنند چون مطمئنم انسان بدی نیستند فقط به خاطر علاقه به این بازیگر این حرکت غیر اخلاقی رو کردند .پیج اصلی آقای علی صادقی اینه.


داریوش فرضیایی در پست خود نوشت: امپاتی (empathy ) چیست؟ "امپاتی" به معنی خود را به جای دیگران قرار دادن است. مادری کودکش را به گردش می برد. او خیلی خوشحال است اما کودک زار زار گریه می کند. مادر ابتدا دلیل گریه کودک را نمی فهمد اما وقتی خود را جای کودک می گذارد و از دید کودک به جهان می نگرد ، تازه متوجه می شود کودک فقط پاهای آدمها را می بیند ، و در این شلوغی چیز دیگری نمی بیند. از این پایین دنیا خیلی خسته کننده است.  هرچه توانایی امپاتی در شما افزایش پیدا کند ، ارتباطهای صمیمانه تری با دیگران خواهید داشت... روانشناسان معتقدند که امپاتی می تواند تا حد زیادی مشکلات خانوادگی را که عموما از عدم درک متقابل ناشی می شود ، حل و فصل کند... اگر پدر و یا مادر هستید خودتان را جای فرزندتان بگذارید ، آیا چنین والدینی را دوست دارید؟ خودتان را جای همسر ، معلم ، شاگرد ، فروشنده ، خریدار و یا دوستتان... بگذارید؛

آیا طرف مقابلتان را دوست دارید؟ توانایی امپاتی را تمرین کنید و در خود افزایش دهید. پ.ن : عکس تزیینی است


فرشاد احمد زاده تصویری از خود را در کنار جادوگر منتشر کرده است.


محمد رضا گلزار نوشت: از ته دل يه جمله بنويسيد.


ابراهیم شفیعی هم تسلیت خود را در قالب پست اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت: متاسفانه با خبر شدم دوست عزیزم شهاب عباسی پدر بزرگوارشو از دست داده . تسلیت میگم به شهاب عزیز و آرزوی صبر وسلامتی دارم برای بازماندگانش . روحش شاد.


حمید فرخ نژاد تصویری در کنار حمید فرخ نژاد و رضا کیانیان را منتشر کرد و نوشت: مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی " ایستاده در غبار "


عباس غزالی هم تصویری از جوانه سبزه ای را منتشر کرد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.