اینستاگردی (239)؛

علیرضا احمدی روشن و آرمیتا رضایی نژاد در دیدار رهبر انقلاب/ سلفی پرسپولیسی ها/ لیلا بلوکات در کیوسک +تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.




دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب نوشت: علیرضا احمدی روشن و آرمیتا رضایی نژاد؛ فرزندان شهيدان هسته‌ای در دیدار دیروز مسئولان نظام با رهبرانقلاب.




محسن مسلمان نوشت: استراحت بين دوتا تمرين با عشقا




بهنام صفوی نوشت: تقریبا ١ سال داره میگذره از روزای سختی که به لطف خدا و وجود شماعزیزان سپری شد و داشتم کم کم آماده میشدم برای تیر ماه و بستری شدنم.
خدا رو شکر که الان خیلی بهترم و مقاوم تر و دوره های درمانم و با توکل به خدا و انرژی و دعاهای شما خیلی خوب سپری میکنم.
هدف اصلی از این پست قدردانی و تشکرم هستش از همه واینکه بگم مهربونیاتونو فراموش نکردم و نخواهم کرد تازه به معنای حقیقی فهمیدم خدا هر چی بخاد همون میشه((به معنای حقیقی))به زندگی امیدوار باشیم و هیچ وقت به خاطر هیچ مسئله ای نا امید نشیم .مطمئن باشید بهترین ها در انتظار ما هستند به شرط اینکه خودمون هم بخوایم و تلاش کنیم.
راستی برای سلامتی همه مریضا دعا کنیم مخصوصا استاد آواز ایران محمد رضا شجریان




لیلا بلوکات نوشت: کیوسک (یادش بخیر)




سپند امیرسلیمانی عکسی یادگاری با رضا داوودنژاد به اشتراک گذاشت.




امیرحسین رستمی نوشت: من و ارشيا و ماشين كارم




صفحه منتسب به آیت الله هاشمی نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مجمع ادواری وزرا با تبریک ماه مبارک رمضان، اصل تفکر تشکیل اینگونه مجامع را برای تبادل تجربیات، بسیار مفید و ارزنده خواند.
.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان این مجمع بویژه  مرحوم دکتر حسن حبیبی، بر ضرورت استفاده از امکانات و تفکرات جمعی، برای حل مشکلات کشور تأکید کرد  و گفت: شما افراد با تجربه‌ای هستید که در مقاطع مختلف مسئولیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف اجرایی کشور داشته و بعضاً دارید و لازم است در برگزاری این جلسات برنامه داشته و راهکارهای عملی برای حل مشکلات ارائه دهید.




روشنک عجمیان نوشت: یه عكس بی كیفیت، خاطره گرام و جوانی، حدودا ١٦سال پیش ،سریالِ لحظه قاصدک، همراه بانو ریاحی عزیزم
ببخشید كه عكس از كیفیت خوبی برخوردار نیست




داریوش فرضیایی نوشت: ضیافت افطار
همراه با سه طیف مختلف
کودک _ ورزش _ موسیقی
عموپورنگ _ حسین ماهینی _ محسن شریفیان _امیرمحمد




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار