لرستان؛

وجود بیش از 340 زندانی جرایم غیرعمد در لرستان

مدیرکل ستاد دیه لرستان گفت: در حال حاضر 349 نفر با جرایم غیرعمد در زندان‌های استان لرستان به سر می‌برند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شاه‌کرمی افزود: در حال حاضر تعداد 349 نفر با جرائم غیرعمد در زندان‌های استان لرستان به سر می‌برند که از این تعداد 29 نفر بدهکار دیه حوادث رانندگی، 62نفر بدهکار مهریه و نفقه، هشت نفر بدهکار کارگاهی، 250 نفر بدهکار مالی غیرکلاهبرداری هستند.

مدیرکل ستاد دیه لرستان با بیان اینکه مجموع بدهی این افراد حدود 30 میلیارد تومان است تا بتوانیم همه آنها را آزاد کنیم، گفت: در صورتی که افراد خیر بتوانند 15 میلیارد تومان آن را پرداخت کنند، همه آنها را می‌توانیم آزاد کنیم.

وی افزود: سال گذشته در استان لرستان چهار جشن گلریزان برگزار کرده‌ایم و امسال نیز بنا داریم که پنج جشن گلریزان با حضور خیرین هم‌استانی برگزار کنیم.

شاه‌کرمی گفت: نخستین جشن گلریزان در مرکز لرستان امسال در 27 خرداد مصادف با دهم رمضان برگزار می‌کنیم.

مدیرکل ستاد دیه لرستان گفت: کمک خیرین برای آزادی زندانیان لرستانی تنها در ماه مبارک رمضان نیست بلکه در طول ایام سال خیرین همواره برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک می‌کنند.

شاه‌کرمی افزود: توجه به صدور سفته و چک‌های صادره در وجه اشخاص در قبال معاملات و شناخت کامل افرادی که می‌خواهیم ضامن آنها شویم، تاثیر بسیاری در کاهش آمار زندانیان جرائم غیرعمد دارد، چرا که تعداد قابل تاملی از بدهکاران مالی به خاطر ضمانت بدهی سایر افراد به زندان افتاده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.