لرستان؛

کشف و ضبط حدود 2 کیلوگرم هروئین در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یک‌هزار و 760 گرم هروئین در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ دلیری افزود: افرادی با جاسازی ماهرانه یک‌هزار و 760 گرم هروئین در یک خودرو پژو پارس قصد انتقال آن را داشتند که در این راستا چهار نفر توسط نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: این قاچاقچیان مواد مخدر از اراک به سمت شهرستان بروجرد در حال حرکت بودند که با توقیف خودرو توسط نیروهای انتظامی مواد مخدر در حال انتقال از آنها کشف و ضبط شد.

دلیری در بخش دیگری از سخنان خود به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر اشاره و افزود: در کنار برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر شناسایی و انهدام باندهای بزرگ مواد نیز به جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به روند افزایشی انهدام باندهای مواد مخدردر امسال اشاره و گفت: در این روند مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی بروجرد تحقق این مهم را حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی و فداکارانه پلیس خواند و افزود: در سایه این مجاهد‌ت‏‌ها آمار وقوع جرائم در حوزه‌‏های مختلف سیر نزولی به خود گرفته است.

وی گفت: از سویی آمارهای حداکثری کشف وقوعات نیز گواه تلاش پلیس برای ارتقاء هرچه بیشتر این فاکتور مهم است.

فرمانده انتظامی بروجرد به ضرورت ایفای هر چه بیشتر نقش شهروندان در یاری رساندن به پلیس به منظور کمک به ارتقاء شاخصه‏‌های امنیت این شهرستان تاکید کرد.

دلیری افزود: همکاری روزافزون مردم با پلیس زمینه برای جلوگیری از وقوع جرائم مختلف و کمک به کشف جرائم فراهم می‏‌کند.

وی گفت: رسانههای فعال در شهرستان بروجرد در حوزههای دیداری، شنیداری و نوشتاری نیز با ایفای نقش اطلاعرسانی خود بازوی کمکی برای پلیس هستند و نقش خود را به خوبی در راستای تقویت ضریب امنیت ایفا میکنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کشف ، ضبط ، هروئین ، بروجرد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.