لرستان؛

فعالیت 22 مرکز ترک اعتیاد در بروجرد

فرماندار ویژه بروجرد گفت: 22 مرکز ترک اعتیاد در بروجرد وجود دارد که 4 مرکز آنها دارای مجوز هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ پورقاسمیان در جلسه شورای مبارزه با موادمخدر، افزود: برای جمع‌آوری و نگه‌داری معتادان در کمپ‌ها می‌توان از ظرفیت‌های موجود و سپس کمک‌های نهادها استفاده کرد تا امنیت در جامعه بالا رود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان از سطح شهر باعث اطمینان خانواده‌ها، ارتقای سطح امنیت جامعه و جلوگیری از خرده سرقت‌ها می‌شود، اظهار کرد: هرچه تعداد معتادان کمتر شود، امنیت در جامعه افزایش می‌یابد و باید تلاش کرد تا در این کمپ‌ها زمینه ترک اعتیاد به خوبی فراهم شود.

جانشین فرمانده انتظامی بروجرد نیز در این جلسه گفت: سال‌گذشته نیروی انتظامی افزون بر 387 کیلوگرم انواع مواد مخدر در بروجرد کشف و ضبط و 30 باند مواد مخدر را متلاشی کرد.

سرهنگ محمد میری افزود: 12 طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 46 طرح کنترل محورهای ارتباطی و 118 مورد پاکسازی نقاط آلوده اجرا شده است که 4895 فرد معتاد و 78 قاچاقچی مواد مخدر در این طرح‌ها و عملیات‌ها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 23 کیلوگرم انواع موادمخدر در بروجرد کشف شده است، تصریح کرد: 75 خرده فروش و 249 معتاد نیز در شهرستان دستگیر شده است.

جانشین فرمانده انتظامی بروجرد افزود: سه باند مواد مخدر در این مدت متلاشی و 16 مورد پاکسازی نقاط آلوده انجام شده است.

 انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار