اعلام دو رای انضباطی لیگ دسته سوم

کمیته انضباطی دو رای خود را درباره دو دیدار از رقابتهای لیگ دسته سوم باشگاههای کشور اعلام کرد.

اعلام دو رای انضباطی لیگ دسته سومبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دو تیم میثاق کرج و ایرانداد تهران روز 9 خرداد ماده برگزار شد و از سوی علی چناری-بازیکن تیم ایرانداد تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور پس از پایان بازی که منجر به اخراجش شد و همچنین حمله ور شدن به سوی داور و ضربه زدن به دست وی، رخ داد. وی طبق بند 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به 5 جسله از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(این حکم قابل تجدید نظر است)

گفتنی است، فرهاد جبروتیان-بازیکن تیم ایرانداد تهران به خاطر فحاشی به داور بازی پس از پایان مسابقه  به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم ایران داد به خاطر ورود یکی از تماشاگرانش به داخل زمین به پرداخت 10 میلیون ریال و به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری و اخراجی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای ملی حفاری اهواز و خلیج فارس خونسرخ
مسابقه تیم های خلیج فارس خونسرخ و ملی حفاری اهواز روز 18 اردیبهشت ماه برگزار شد.
کمیته انضباطی به دلیل تخلفات تماشاگران تیم خلیج فارس خونسرخ مبنی بر فحاشی به داوران، رفتار زننده، حمله ور شدن تعدادی از تماشاگران به داخل زمین و مضروب شدن داور از سوی توپ جمع کن ها، طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی این تیم را به برگزاری 3 مسابقه به عنوان میزبان بدون حضور تماشاگر و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.(این رای قابل تجدید نظر است)

منصور مبارکی-بازیکن تیم خلیج فارس خونسرخ به خاطر اعتراض به داور به علت تشنج در مسابقه طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و حضور در مسابقات و همچنین پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

گفتنی است، به خاطر اعتراض جواد عباس- بازیکن تیم خلیج فارس خونسرخ به داور بازی، وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

همچنین عبدالرضا بویز علی-مربی تیم خلیج فارس خونسرخ به دلیل اهانت به داور بازی به دو جلسه از همراهی تیمش محروم است و باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
قدرت اله غلامی-سرمربی تیم  ملی حفاری اهواز به دلیل رفتار زننده و اهانت به نماینده فدراسیون به دو جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات و همچنین پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد خمیسی-مربی تیم ملی حفاری اهواز به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جواد خسروی-سرپرست تیم ملی حفاری اهواز نیز به دلیل رفتار زننده و اهانت آمیز به نماینده فدراسیون طبق بند 4 ماده 66 آیین نامه انضباطی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

گفتنی است، کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی به جز دو مورد، قطعی اعلام شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار